Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το Grand Prix στο Μονακό ολοκληρώθηκε χθες, με τον Μονεγάσκο Charles Leclerc να παίρνει μία ιστορική νίκη, μέσα στο «σπίτι» του. Σε έναν αγώνα που προβάλει την χλιδή, όσο κανένας άλλος στον κόσμο, τα φώτα έκλεψαν και πάλι τα εκατοντάδες γιοτ με τα νυχτερινά τους πάρτι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μία πίστα που περνάει μπροστά από την ακριβότερη μαρίνα στον πλανήτη, με εκατοντάδες γιοτ αξίας εκατομμυρίων να είναι παρατεταγμένα το ένα δίπλα στο άλλο. Φυσικά απέναντι από αυτά υπάρχουν τα καζίνο και αρκετά ξενοδοχεία με τιμές… για ελάχιστους. Αξίζει να αναφέρουμε πως τα δωμάτια με θέα στην πίστα, τις ημέρες του αγώνα, έχουν αναμονή…3 ετών.

Αυτό όμως που για μία ακόμη φορά προκάλεσε χαμό στα στα social, ήταν η επίδειξη πλούτου, σε ακραίο βαθμό.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα το παρκάρισμα μίας Bugatti Chiron αξίας 3 εκατ. ευρώ, στο σκάφος Seven Sins του Βέλγου εκατομμυριούχου επιχειρηματία Hugo Verlinden, αξίας 25 εκατ. ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μάλιστα, πέρυσι είχε γίνει κάτι αντίστοιχο με μία… Ferrari F40, με μοναδικό στόχο την… διαφήμιση και την επίδειξη πλούτου.

Και τις δύο φορές, υπεύθυνος για το εγχείρημα ήταν ο σκηνοθέτης Tom Claeren ο οποίος ενορχήστρωσε την διαδικασία σε συνεργασία με την Libertex Europe Official και την Boutsen Classic Cars, για διαφημιστικούς λόγους φυσικά.

Αξίζει να αναφέρουμε πως το Μονακό είναι η δεύτερη μικρότερη χώρα στον πλανήτη, φανταστείτε πως χωράει ολόκληρο μέσα στο Central Park της Νέας Υόρκης. Αυτό όμως δεν την εμποδίζει να έχει συγκεντρώσει πάρα πολλούς εκατομμυριούχους, μιας και έχει πολιτική μη φορολόγησης εισοδήματος για τους κατοίκους της.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης