Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Οι περισσότεροι οπαδοί πιθανότατα έχασαν το ντεμπούτο αυτών των ιδιαίτερων τροπαίων στο ιαπωνικό Grand Prix, καθώς η σημαντική είδηση εκείνου του Σαββατοκύριακου ήταν η κατάκτηση του έκτου τροπαίου κατασκευαστών από τη Red Bull.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όσοι ανέβουν σήμερα στο πόντιουμ, θα λάβουν από ένα τρόπαιο κατασκευασμένο από τη Lenovo και σχεδιασμένο από την αμερικανική Pininfarina. Μόλις το τρόπαιο παραδοθεί στον νικητή, το τρόπαιο θα φωτιστεί και θα τον οδηγήσει σε ένα σημείο που θα λέει “Φίλα με”. Μετά το εν λόγω φιλί, το τρόπαιο θα φωτιστεί στα χρώματα της εθνικής σημαίας του οδηγού.

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, οι εθνικές σημαίες των νικητών του βάθρου θα “φορτωθούν” αμέσως μετά τον τερματισμό του αγώνα, εγκαίρως για την τελετή παράδοσης. Το βραβείο είναι εμπνευσμένο από την εισαγωγή αέρα στην κορυφή των μονοθεσίων F1 και είναι γεμάτο με πολύχρωμα φώτα που μπορούν να αλλάξουν την εμφάνισή του. Έχει επίσης έναν κύκλο λευκού φωτός στη μέση του που περιβάλλει τις λέξεις “Kiss me” (Φίλα με).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

“Ως κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας, θέσαμε την πρόκληση να βρούμε έναν τρόπο να ενσωματώσουμε πιο έξυπνη τεχνολογία στα τρόπαια με τρόπο που δεν έχει ξαναγίνει, ώστε να αναβαθμίσουμε την εμπειρία του βάθρου”, δήλωσε ο Philip Marchington, Executive Creative Director Corporate Marketing της Lenovo.

Η Lenovo ονειρεύτηκε την ιδέα, αλλά απευθύνθηκε στην Pininfarina για το σχεδιασμό. Η Pininfarina είναι υπεύθυνη για μερικά από τα πιο εμβληματικά σχέδια (Alfa Romeo Spider, Ferrari 250 GTO, Lancia 037 και Peugeot 406 Coupe) στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας, και τώρα έχει έναν κλάδο κατασκευής αυτοκινήτων που κατασκευάζει το μεγαλειώδες Automobili Pininfarina Battista, ένα από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα που μπορούν να αγοραστούν σήμερα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης