Ο οδηγός της Ford πρόκειται να παρακολουθήσει στην Φινλανδία σχολή αγωνιστικής οδήγησης για να αποκτήσει μεγαλύτερη γνώση στην τέχνη της οδήγησης σε άσφαλτο. Ο Jari Matti με τον τρόπο αυτό θέλει να βελτιώσει την ικανότητα του στις ασφάλτινες ειδικές με στόχο, να χτυπήσει το δίδυμο της Citroen στο ράλλυ Καταλονίας τον ερχόμενο Οκτώβριο.
Ο Sebastien Loeb είχε κερδίσει πέρσι τον αγώνα και μάλιστα το κάνει αυτό κάθε χρόνο από το 2005. Ο team mate του Loeb, ο Dani Sordo τα τελευταία τρία χρόνια είναι δεύτερος, με αποτέλεσμα η Citroen να κάνει το 1-2.
Ο Latvala λοιπόν προετοιμάζεται από τώρα μεθοδικά με στόχο να βοηθήσει τον Mikko Hirvonen και να σπάσει το 1-2 της Citroen.
«Πρόκειται να πάω σε μια πίστα στη Φινλανδία, όπου θα οδηγώ ένα αυτοκίνητο δρόμου, για να μάθω τα μυστικά της οδήγησης στην άσφαλτο» είπε ο Latvala.
«Θα οδηγήσω για δυο μέρες με έναν οδηγό αγώνων που με έχει και στο παρελθόν βοηθήσει. Δεν θα χρειαστούμε αγωνιστικό αυτοκίνητο- δεν χρειάζεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Θα οδηγώ ένα τετρακίνητο σπορ αυτοκίνητο, δουλεύοντας πολύ στα φρένα και στα φρένα πάνω και πριν τη στροφή, γιατί εκεί είναι που χάνω χρόνο. Το να κερδίσω το Sordo στην Ισπανία είναι πολύ δύσκολο. Αλλά τουλάχιστον να μπορέσω να τον πιέσω. Και αυτό θα ήταν πολύ καλό και για μένα και για την ομάδα μου».
«Πέρσι στην Κορσική ήμουν πολύ ικανοποιημένος με την ταχύτητά μου. Στην Καταλονία ήμουν 6ος, αλλά δεν είχα κάνει δοκιμές πριν το ράλλυ. Πιστεύω ότι μπορώ να βελτιωθώ πριν την Καταλονία»
Σημείωση: Στην 30χρονη ιστορία του WRC οι Φινλανδοί οδηγοί δεν τα πήγαιναν ποτέ καλά με την άσφαλτο – με λίγες εξαιρέσεις. Μια από αυτές ήταν και ο Τommi Makinen. Ο τρομερός φινλανδός οδηγός είχε κερδίσει όλους τους ασφάλτινους αγώνες κάνοντας και αυτός παρόμοια προετοιμασία με τον Jari Matti. Είχε πάει σε αγωνιστική σχολή στην Ιταλία για να μάθει να στρίβει σωστά, χωρίς να χάνει χρόνο στην άσφαλτο. Ο Tommi όχι μόνο κατάφερε να τα πάει περίφημα στην άσφαλτο, αλλά κέρδισε και κατ’ εξοχήν ασφάλτινους οδηγούς της εποχής του, όπως ο Piero Liati και ο Didier Auriol.
