Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

Ο Karolis Mieliauskas ξεκίνησε ένα ταξίδι που διήρκεσε 2263 χιλιόμετρα, 12 ημέρες και πέντε επεισόδια ασταμάτητης οδήγησης στο χιόνι.

Η μοτοσυκλέτα επιλογής του ήταν η CFMoto 800 MT με την οποία ο ίδιος είχε ολοκληρώσει πρόσφατα ένα ταξίδι από τη Λιθουανία στην Ινδία. Η μοτοσυκλέτα έχει διανύσει πάνω από 15.000 χιλιόμετρα, αλλά αφού έκανε το ταξίδι πίσω στην Ευρώπη από την Ινδία, ήταν έτοιμη για άλλη μια περιπέτεια, αλλά όχι πριν από ένα γρήγορο σέρβις και κάποια απαραίτητη προετοιμασία για τις χειμερινές κσληρές συνθήκες που θα αντιμετώπιζε.

 

 

Το πρώτο επεισόδιο είχε να κάνει με την προετοιμασία της μοτοσυκλέτας για το ταξίδι. Το κέντρο σέρβις CFMoto στο Ελσίνκι την έλεγξε, άλλαξε λάδια, έκανε ό,τι έπρεπε να γίνει και στη συνέχεια την εξόπλισε αμέσως με όλα όσα χρειάζονταν για να δωθούν κάποιες “ανέσεις” στον Karolis Mieliauskas κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Η μοτοσυκλέτα ήταν εξοπλισμένη με θερμαινόμενα γκριπ, σέλα, ακόμη και μια προέκταση για μια θερμαινόμενη ζελατίνα. Επιπλέον, τοποθετήθηκαν ελαστικά με καρφιά για να δώσουν στον Mieliauskas ένα πλεονέκτημα μπροστά στο ολισθηρό χιόνι.

 

 

Επεισόδιο δεύτερο, και επιτέλους βγαίνουμε στο χιόνι. Δεν υπάρχει πολλή άσφαλτος σε αυτό το ταξίδι όπως δηλώνει ο Karolis. Η προετοιμασία της μοτοσυκλέτας για το χειμώνα έκανε θαύματα και ακόμη και ενόψει του χιονιού και του κακού καιρού, το ταξίδι συνεχίστηκε.

 

 

Για τρία ακόμη επεισόδια, μπορούμε να δούμε την 800 MT σε δράση, μέχρι την ολοκλήρωση του ταξιδιού στο τέλος της σειράς των πέντε επεισοδίων. Κάθε βήμα του ταξιδιού ήταν βουτηγμένο στο χιόνι και το κρύο, εκτός από μερικές στάσεις ανάπαυσης που περιλάμβαναν μερικά ζεστά ροφήματα και χαλαρωτικές στάσεις σε σάουνες.

 

 

Μέχρι το τρίτο επεισόδιο, ο ταξιδιώτης έχει φτάσει στον αρκτικό κύκλο και από το επεισόδιο τέσσερα, έχουμε μια εκπληκτική θέα του βόρειου σέλας, αλλιώς γνωστό ως Aurora Borealis. Λίγα μόνο χιλιόμετρα απομένουν μέχρι τη “γραμμή τερματισμού”, η οποία καλύφθηκε στο φινάλε της σειράς, στο πέμπτο επεισόδιο.

 

 

Η απειλή του χειμερινού κλεισίματος των δρόμων αποτελούσε μια συνεχόμενη πρόκληση, αλλά στο τέλος, ο καιρός “συμάχησε” ώστε να έχουμε το τέλειο φινάλε. Οι συνθήκες ήταν ιδανικές και ο Mieliauskas επέτρεψε έναν βρυχηθμό στον κινητήρα του στη “γραμμή τερματισμού”.