Επιμέλεια: Δημήτρης Διατσίδης
Η Pirelli φέρνει όλη τη γκάμα ελαστικών για εμπρός και την τελευταία έκδοση του SCQ για τον αγώνα στο Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari (της Imola) που φέτος επιστρέφει, μετά από τρία χρόνια απουσίας στο καλεντάρι του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike FIM.
Επίσης στον αγώνα στην Imola επιστρέφουν και ορισμένες συνθέσεις που η Pirelli δεν είχε φέρει στον τελευταίο αγώνα στο Donington, λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών και της νέας ασφάλτου της Αγγλικής πίστας. Πρόκειται για το μαλακό μπροστινό SC0, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στη σειρά της Pirelli μόλις φέτος, και το εξαιρετικά μαλακό πίσω SCQ στην προδιαγραφή C0004, το οποίο, μετά το ντεμπούτο του στο Misano, είναι πλέον στη διάθεση των αναβατών για τις κατατακτήριες και τον Αγώνα Superpole. Για το πίσω μέρος, η Pirelli θα συνεχίσει επίσης το πρόγραμμα της σύγκρισης του στάνταρ SCX με το υπό ανάπτυξη B0800 SCX.
Στην κορυφαία κατηγορία WorldSBK η Pirelli θα έχει όλη τη γκάμα, που αποτελείται από το μαλακό SC0 (6 ελαστικά ανά αναβάτη), το μεσαίο SC1 (8 ελαστικά ανά αναβάτη) και το σκληρό SC2 (8 ελαστικά ανά αναβάτη) για εμπρός. Όλα τα παραπάνω ελαστικά είναι διαθέσιμα στην αγορά για οποιονδήποτε μοτοσυκλετιστή. Για πίσω θα είναι διαθέσιμα το εξαιρετικά μαλακό στάνταρ SCX (8 ελαστικά ανά αναβάτη) και εναλλακτικά το, υπό ανάπτυξη, SCX-A στην προδιαγραφή B0800 (8 ελαστικά ανά αναβάτη). Εάν, σε αντίθεση με τις προβλέψεις, οι θερμοκρασίες είναι ιδιαίτερα χαμηλές, τότε το μαλακό SC0 (5 ελαστικά ανά αναβάτη) θα μπορούσε να μπει στη σκηνή. Μόνο για τον αγώνα Superpole και την Superpole οι αναβάτες θα επιτρέπεται να χρησιμοποιούν και το εξαιρετικά μαλακό SCQ στην προδιαγραφή C0004.
Για την κατηγορία WorldSSP θα είναι διαθέσιμες δυο διαστάσεις του SC1, η τυπική σε μέγεθος 120/70 για την κατηγορία και αυτή που χρησιμοποιούν οι αναβάτες WorldSBK σε 125/70, που παραμένουν οι επιλογές για το μπροστινό μέρος, για να συνεχιστεί η σύγκριση μεταξύ των δύο μεγεθών. Τα standard SCX και SC0 είναι οι εναλλακτικές λύσεις για το πίσω μέρος, με το πρώτο να προτιμάται σαφώς στην περίπτωση των υψηλών θερμοκρασιών ασφάλτου.
