του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πέντε αναβάτες ήταν όλοι κάτω από το απόλυτο ρεκόρ γύρου καθώς ο ρυθμός ανέβηκε στο MotoGP Sepang Test στην Μαλαισία, την δεύτερη μέρα.
Ο Enea Bastianini της ομάδας Ducati Lenovo σημείωσε ένα νέο, ανεπίσημο, απόλυτο ρεκόρ γύρου διεκδικώντας την πρώτη θέση. Πέντε αναβάτες βελτίωσαν όλοι τον γύρο της pole position του Pecco Bagnaia από τα τέλη του περασμένου έτους, με τον Bastianini τον αποκαλούμενο – The Beast – να ολοκληρώνει με έναν ιστορικό χρόνο 1:57.134 για να αποδείξει για άλλη μια φορά ότι η Μαλαισία είναι τελευταία η ιδανική πίστα για να το καταφέρει, αφού εκεί κέρδισε πέρυσι τον Αγώνα.

Bastianini – Bagnaia

Ο Jorge Martin της Prima Pramac Racing έπρεπε να αρκεστεί στη δεύτερη θέση στο τέλος αφού προηγήθηκε για την περισσότερη διάρκεια της ημέρας. Ο Ισπανός τερμάτισε 0.139 δευτερόλεπτα μακριά από τον νικητή του Grand Prix της Μαλαισίας του 2023. Η KTM και η Aprilia ήταν ακριβώς πίσω από τις δύο Ducati, με τους Brad Binder και Aleix Espargaro να ολοκληρώνουν τη δεύτερη μέρα στην τρίτη και τέταρτη θέση.

Μετά από μια ημέρα της έναρξης του τεστ στη Sepang, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής συμμετείχε στις δοκιμές κανονικά, καθώς είχε πτώση την 1η μέρα. Ο Bagnaia διεκδίκησε την τελική θέση στην πρώτη πεντάδα με 1:57.469, αφήνοντάς τον λίγο περισσότερο από τρία δέκατα πίσω από τον συναθλητή του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Jorge Martin

Ducati Lenovo Team, Prima Pramac Racing, Pertamina Enduro VR46 & Gresini Racing 
Και οι τρεις αναβάτες της Ducati βρέθηκαν κάτω από το ρεκόρ γύρου την Τετάρτη, με τους τρεις γύρους να γίνονται με τον πολύ βελτιωμένο νέο κινητήρα του εργοστασίου της Μπολόνια. Το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς τους επικεντρώθηκε στην αεροδυναμική, με έναν συνδυασμό ρυθμίσεων που δεν έχει ακόμη επιτευχθεί να είναι ο ιδανικός.
Άλλο ένα ατύχημα για τον Marco Bezzecchi θα έπληττε την κατά τα άλλα θετική μέρα για την ομάδα του -The Doctor- αφήνοντας το #72 να ολοκλήρωσε τη 2η μέρα στην ένατη θέση, ενώ ο Fabio Di Giannantonio συνέχισε να εντυπωσιάζει. Ο Ιταλός ήταν ένας από τους κορυφαίους αναβάτες στο δεύτερο εξάμηνο του 2023 και μετέφερε αυτή τη δυναμική του και στο 2024 παρά την αλλαγή της ομάδας.
Κανείς δεν έκανε περισσότερους γύρους από τον Marc Marquez της Gresini Racing, καθώς προσπάθησε να αναπληρώσει τον χαμένο χρόνο χθες. Ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής σημείωσε 72 γύρους συνολικά, 10 εκ των οποίων ήταν μια εντυπωσιακή προσομοίωση ενός Tissot Sprint μαζί με τον αδελφό του. Το #93 ήταν λίγο πάνω από 2 δευτερόλεπτα γρηγορότερος από τον χρόνο που κέρδισε στο Sprint πέρυσι, ενώ ο Alex Marquez ήταν και πάλι ακόμη δύο δευτερόλεπτα πιο γρήγορος.

Pedro Acosta

Red Bull KTM Factory Racing & Red Bull GASGAS Tech3 
Ο Pedro Acosta έκανε ένα ακόμη βήμα μπροστά σήμερα, ολοκληρώνοντας με χρόνο 1:57.726 – ένας γύρος αρκετά καλός για τη μέση της δεύτερης σειράς του grid το 2023. Μεγάλα χαμόγελα από την πλευρά του, αλλά όχι και στην άλλη πλευρά, με τον Augusto Fernandez να είναι απογοητευμένος από την έλλειψη της προόδου του. Ο Fernandez τερμάτισε 1,7 δευτερόλεπτα πίσω στην 20η θέση. Από την πορτοκαλί ομάδα, ο Jack Miller μαζί με τον Brad Binder βρήκαν την πορεία τους μέσα από τις διάφορες αεροδυναμικές αναβαθμίσεις της KTM. Ο Αυστραλός τερμάτισε 15ος.

Miguel Oliveira

Aprilia & Trackhouse Racing
Αντίθετα συναισθήματα στην εργοστασιακή ομάδα της Aprilia με τον Espargaro να καταλαμβάνει την εντυπωσιακή 3η θέση, ενώ ο Maverick Viñales πάλευε με το κράτημα του πίσω τροχού και, ως εκ τούτου, δεν ένιωθε αρκετά άνετα για να πιέσει για μια επίθεση χρόνου.Ο Ισπανός ήταν 18ος σήμερα, μία θέση και ένα δέκατο του δευτερολέπτου μπροστά από έναν εξίσου απογοητευμένο Miguel Oliveira. Οι τρείς αναβάτες μπήκαν στην πίστα μαζί στον μεσημεριανό ήλιο για να προσπαθήσουν να βρουν κάποιες απαντήσεις στα ζητήματα ζέστης που ταλαιπώρησαν το δεύτερο εξάμηνο την Aprilia του 2023.

Fabio Quartararo

Monster Energy Yamaha 
Τα ηλεκτρονικά και οι ρυθμίσεις τους ήταν το βασικό επίκεντρο της Yamaha, αλλά ο Fabio Quartararo έμεινε απογοητευμένος, παρά το ότι η Μ1 ήταν η ταχύτερη μοτοσυκλέτα σε τελική ταχύτητα! Ο Γάλλος κατάφερε να βελτιωθεί μόνο στον καλύτερο γύρο του από το περσινό Grand Prix της Μαλαισίας, αλλά παρέμενε τρία τέταρτα του δευτερολέπτου πίσω από την πρώτη θέση και ήταν απογοητευμένος για την έλλειψη ρυθμού κατά τις χρονομετρημένες προσπάθειες. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021 μπόρεσε να κατακτήσει μόνο την 11ηθέση, με τον νέο συναθλητή του Alex Rins να βρίσκεται ένα τέταρτο του δευτερολέπτου πιο πίσω στην 13η θέση.

Joan Mir

Repsol και LCR Honda 
Ο Luca Marini της Repsol Honda και ο Takaaki Nakagami της Idemitsu LCR Honda συγκέντρωσαν τις μεγαλύτερες χρονικές περιόδους συνεχόμενων γύρων μέσα στην πίστα από οποιονδήποτε άλλο, με 13 διαδοχικούς γύρους ο καθένας. 10 από τους γύρους του Marini ήταν στο 1:59, σε σύγκριση με μόνο δύο στο 1:59 μεταξύ και των τεσσάρων αναβατών της Honda στο περσινό Sprint και Grand Prix.
Ο Joan Mir μπόρεσε να κάνει καλούς χρόνους, καταλαμβάνοντας την τελευταία θέση στην πρώτη δεκάδα. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2020 ήταν έξι δέκατα γρηγορότερος από την επίδοσή του στις (Κατατακτήριες 1) πέρυσι, αλλά επανέλαβε ότι πρέπει να γίνει πολλή δουλειά και ότι η Honda δεν είναι καθόλου έτοιμη για να ανέβει την κορυφή αυτή τη στιγμή.

Δείτε τα αποτελέσματα της 2ης ημέρας:

2Practice Classification for MY2 MotoGP FP2

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης