Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Πυρετώδεις είναι οι ρυθμοί με τους οποίους η KTM ετοιμάζει τη νέα της γκάμα μοτοσικλετών για τα επόμενα Ήδη η συνεργασία KTM και CFMoto μάς έδωσε το 800MT.χρόνια. Οι συνεργασίες με τη CFMoto στην Κίνα και με την Bajaj στην Ινδία δείχνουν να δυναμώνουν όλο και περισσότερο, με αποτέλεσμα να υπάρχει έτοιμος σχεδιασμός για πολλά νέα μοντέλα ιδιαίτερα στη μεσαία κατηγορία κυβισμού.

Η KTM πριν από μερικές ημέρες ανακοίνωσε πως σε συνεργασία με τη CFMoto ξεκινάει την εξέλιξη μιας νέας σειράς μοτοσικλετών με βάση ένα νέο κινητήρα 750 κ.εκ. Αυτή η γκάμα θα αντικαταστήσει τα 790, τα οποία δεν πέρασαν τις προδιαγραφές Euro5, δημιουργώντας νέες μοτοσικλέτες. Η μεγαλύτερη βάση θα δοθεί στα 750 Duke, 750 Adventure και 750 Supermoto T, τα οποία αναμένεται να συμπληρώσουν την γκάμα ανάμεσα στα 390 και τα 890 που υπάρχουν τώρα. Φυσικά το νέο μηχανικό σύνολο θα χρησιμοποιηθεί και από τη CFMoto στα μοντέλα της.

Καλύπτει κάθε ανάγκη η KTM με τον ερχομό των 490 και 750

Στο άλλο μέτωπο της Ινδίας, η Bajaj σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα νέο εργοστάσιο το οποίο θα αναλάβει την Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που η Bajaj θα κατασκευάσει δικύλινδρο κινητήρα.παραγωγή όλης της γκάμας 490, 390 και 200 της KTM. Ιδιαίτερα το δικύλινδρο μηχανικό σύνολο των 490 αναμένεται να πλαισιώσει μια σειρά από μοτοσικλέτες όπως Duke και Adventure οι οποίες θα απευθύνονται κυρίως στην αγορά της Ασίας.

Στο ίδιο εργοστάσιο της Bajaj αναμένεται να έχουμε μοντέλα της Husqvarna, τα οποία θα προορίζονται για την ασιατική αγορά, ενώ ίσως εκεί ξεκινήσει η παραγωγή και των μεσαίου κυβισμού Triumph, με την οποία η Bajaj έχει συνεργασία. Τα πρώτα μοντέλα αναμένονται στο τέλος του 2022 με αρχές του 2023 τόσο στην γκάμα των 750 όσο και στην γκάμα των 490.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Προλαβαίνεις μία από τις 100 KTM Duke 890 Tech3;

Η επόμενη γενιά KTM Duke 250 δε θα είναι ένα απλό facelift

Τα τσακάλια της Τετάρτης || Βαγγέλης Τσίντζας «Ο ρομαντικός»