Honda RVF1000R 2019: Η απάντηση των Ιαπώνων στα V4;

Honda RVF1000R 2019: Η απάντηση των Ιαπώνων στα V4;

Του Νίκου Τσαμάνδουρα

Η φημολογία για ένα νέο superbike από τη Honda πλανάται στον αέρα εδώ και καιρό, τώρα όμως φαίνεται πως όπου υπάρχει καπνός μάλλον υπάρχει και –V4- φωτιά.

Θα είναι το RVF1000R το όνομα του αντίπαλου δέοντος του Panigale V4 που φαίνεται να παίρνει το μεγαλύτερο μέρος της supersport πίτας; Αυτό είναι το γενικευμένο ερώτημα. Το πρώτο ζητούμενο δηλαδή είναι μια μοτοσυκλέτα της οποίας ο κινητήρας να είναι μεν τετρακύλινδρος, σε διάταξη ωστόσο V.  To περιοδικό Young Machine μπήκε στη διαδικασία να το..  μαντέψει. Μάλλον όμως τους  βγήκε κατι από Yamaha YZR-M1 με ουρά από Panigale, δίαιτα στα πλαστικά και απλά χρώματα της Honda.

Το δεύτερο ζητούμενο είναι να είναι και οικονομικά προσιτή. Ναι, σωστά μαντέψατε. Το άλλο πρόσφατο V4 superbike της Honda είναι το RC213V-S των σχεδόν 200.000 ευρώ. Η βασική ιδέα γύρω από την όλη φημολογία είναι το γεγονός ότι η Honda το έχει ξανακάνει αυτό. Να έχει δηλαδή μοτοσυκλέτες εμπορικά διαθεσιμες με διάταξη κινητήρα και εν σειρά αλλά και V. Πριν από δυο και πλέον δεκαετίες, είχαν συνυπάρξει το RC45 και το CBR900 Fireblade. Τότε η αιτία ήταν τα WSBK και οι κανονισμοί τους. Αποτέλεσμα ήταν τα μαγικά «RC» να σταματήσουν στον αριθμό 51, ή αν θέλετε το VTR 1000 SP1 με δυο λιγότερους κυλίνδρους πλέον,  όταν και άλλαξαν οι κανονισμοί . Έιπαμε, ήρθε και το RC213V-S αλλά..

Και αφού το κύκνειο άσμα το RC έμελλε να είναι περιορισμένο στις 200 μοτοσυκλέτες και αυτές κυρίως για συλλέκτες, η V4 θέση των Ιαπώνων χήρεψε και πάλι. Μέχρι που στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού κατατέθηκαν σχέδια κατοχύρωσης με τον περιβόητο νέο κινητήρα, που με τη σειρά του ίσως εκτοπίσει το «λίγο» για τα WSBK πλέον CBR 1000RR Fireblade SP2.  Το αναμενόμενο όνομα αυτού; RVF1000R, με τεχνολογία κινητήρα όμοια με αυτή του MotoGP, απλά με λιγότερο εξωτικό χαρμάνι υλικών. Όλα αυτά ενώ ο αγωνιστικός χορός των WSBK από φέτος θα έχει δύο κατασκευαστές με V4 καθώς πέρα από την Aprilia θα είναι και το Panigale V4R της Ducati.

Τέλος, γυρνάμε στον υποθετικό λόγο του τι θα απογίνει το εμβληματικό CBR. Τα σενάρια λένε συνύπαρξη των δύο supersport για τουλάχιστον 2 χρόνια, με το CBR πλέον να αποτελεί την φιλικότερη από άποψη ίππων και κόστους πρόταση, ενώ το RVF θα έχει ένα πιο ιδιαίτερο κοινό.
Ίδωμεν…

 

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 8 Φεβρουαρίου 2019, 18:02