Από τα σαλόνια στα αλώνια το Opel Insignia Country Tourer

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 16 Νοεμβρίου 2017, 10:57
Από τα σαλόνια στα αλώνια το Opel Insignia Country Tourer

Του Λουκά Παπαλάμπρου

Έπειτα από την παγκόσμια πρεμιέρα στην έκθεση της Φρανκφούρτης, η Opel είναι έτοιμη να λανσάρει στις αγορές της Ευρώπης ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα της γκάμας της.

Πρόκειται για το Insignia Country Tourer, ένα station αυτοκίνητο με crossover χαρακτηριστικά, το οποίο διακρίνεται για την περιπετειώδη εμφάνιση και τις υψηλές δυνατότητες κίνησης σε όλα τα εδάφη.

Το Country Tourer απευθύνεται στους ανήσυχους οικογενειάρχες, στους λάτρεις των χειμερινών σπορ και των υπαίθριων δραστηριοτήτων. Γοητεύει με την αισθητική του και τη σκληροτράχηλη off-road εμφάνιση, διαθέτοντας μαύρα προστατευτικά, τονισμένους θόλους στους τροχούς, ασημί ποδιές, διπλή απόληξη της εξάτμισης και περίοπτη οριζόντια μάσκα με λεπτούς προβολείς.

Διακρίνεται για την ευρυχωρία και την πρακτικότητα, με την πίσω πόρτα να ανοίγει ανέπαφα με μία απλή κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα «Keyless Open & Start». Τα καθίσματα πέφτουν πιέζοντας απλώς έναν διακόπτη, με τις ράγες οροφής να επιτρέπουν τη μεταφορά φορτίων έως 100 κιλά στην οροφή. Στο πορτμπαγκάζ μπορούν να χωρέσουν τα πάντα, από βαλίτσες έως πέδιλα του σκι και εξοπλισμός για κάθε δραστηριότητα.

Το θερμαινόμενο παρμπρίζ και το θερμαινόμενο τιμόνι διασφαλίζουν καλή ορατότητα και ζεστά χέρια τις κρύες ημέρες.

Ο εξοπλισμός είναι πλουσιότατος εξασφαλίζοντας ασφάλεια, άνεση και κορυφαία συνδεσιμότητα. Η Opel έχει προικίσει το Insignia Country Tourer με πολυάριθμες τεχνολογίες και συστήματα υποστήριξης, όπως τον προσαρμοζόμενο φωτισμό IntelliLux LED matrix, το head up display, την κάμερα 360° surround view, το Adaptive Cruise Control (ACC), το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, το σύστημα προειδοποίησης διασταυρούμενης κυκλοφορίας και πολλά ακόμη.

Για την κίνηση φροντίζει ο νέος 2.0 BiTurbo diesel απόδοσης 210 ίππων και 480 Nm ροπής και ο δίλιτρος turbo βενζίνης των 260 ίππων. Τα μοτέρ συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, προσφέροντας επιδόσεις και οικονομία. Φυσικά, δεν λείπει το σύστημα τετρακίνησης με torque vectoring και τη νέα πίσω ανάρτηση πέντε συνδέσμων, κάνοντας την οδήγηση πιο απολαυστική και ελεγχόμενη.

Το βελτιωμένο FlexRide διαθέτει τρία προγράμματα (Standard, Sport και Tour), ενώ το νέο κεντρικό λογισμικό «Drive Mode Control» είναι η καρδιά και η ψυχή του προσαρμοζόμενου πλαισίου, αναλύοντας συνεχώς τις πληροφορίες μέσω των αισθητήρων και αναγνωρίζοντας το εξατομικευμένο οδηγικό στιλ.



 

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 16 Νοεμβρίου 2017, 10:57