Τις περισσότερες φορές η εμφάνιση ενός αυτοκινήτου προϊδεάζει και για την δύναμη του μοτέρ που φιλοξενεί κάτω από το καπό (εκτός από τις λίγες περιπτώσεις των sleepers). Όταν υπάρχουν σπορ λεπτομέρειες, αεροδυναμική σχεδίαση, ειδικός διαχύτης, αναβαθμισμένο σύστημα εξάτμισης κτλ. αναμένεις να ακούσεις τον κινητήρα να βρυχάται αντιστοίχως.

Στην Κίνα έχουν άλλη γνώμη
Οι κινέζοι έρχονται με το Dongfeng Aeolus Yixuan MAX Dark Night Edge Edition να αποδείξουν πως η εμφάνιση μπορεί να είναι εξαιρετικά εντυπωσιακή, σε αντίθεση με το κινητήριο σύνολο. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μεσαίο σεντάν των Κινέζων εντυπωσιάζει με την εμφάνιση του καθώς διαθέτει αρκετά φουσκώματα, αεραγωγούς, 19άρες ζάντες αλλά και χρυσές αποχρώσεις που ταιριάζουν άψογα με το ματ μαύρο χρώμα. Οφείλουμε να πούμε πως ακόμα και η διπλή αεροτομή μαζί με τις τετραπλές απολήξεις, δεν συντελούν στο να ονομάσουμε το σύνολο κραυγαλέο. 

Η εικόνα στο εσωτερικό είναι ιδιαίτερα hi-tech με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3 ιντσών αλλά και πίνακα στο ταμπλό μεγέθους 10.25 ιντσών. Ταυτόχρονα και στο εσωτερικό υπάρχει χρυσή λεπτομέρεια για να ταιριάζει με την εξωτερική αντίθεση.

Με 1.500άρη κινητήρα
Σηκώνοντας όμως το καπό έρχεται η προσγείωση στην πραγματικότητα καθώς συναντάμε έναν 1.500άρη κινητήρα 190 ίππων και 300 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταφέρεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς. Το σύνολο συνδυάζεται με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 210χλμ./ώρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η τιμή του είναι εξαιρετικά χαμηλή στα ¥117,900 ή 16.000 ευρώ για την αγορά της Κίνας. Εσείς μέχρι πόσα θα δίνατε για αυτό το σύνολο;
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης