Στο πλαίσιο της έκθεσης Consumer Electronics Show (CES) που πραγματοποιείται στο Λας Βέγκας των ΗΠΑ, η γερμανική εταιρεία παρουσιάζει δύο νέες τεχνολογίες head-up display.

Για την πρώτη, η Audi συνεργάστηκε με τη Samsung. Πρόκειται για ένα τρισδιάστατης προβολής head-up display μικτής πραγματικότητας που είναι εγκατεστημένο στον πίνακα οργάνων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι εικόνες προβάλλονται στο παρμπρίζ μέσω φακών και καθρεφτών.

Μια κάμερα παρακολούθησης ανιχνεύει τη θέση των ματιών και στη συνέχεια καθοδηγεί τα εικονοστοιχεία σε διαφορετικές κατευθύνσεις, έτσι ώστε να φτάνουν με ακρίβεια στο αντίστοιχο μάτι.

Οι εικόνες εμφανίζονται να κυματίζουν σε απόσταση περίπου 8 έως 10 μέτρων μακριά, κάνοντας την οδήγηση πιο ξεκούραστη και την πλοήγηση πιο ρεαλιστική.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στη δεύτερη τεχνολογία, το παρμπρίζ μετατρέπεται σε μία τεράστια οθόνη. Το ύψος της είναι 15 εκατοστά και το πλάτος 122. Επίσης μπορεί να επεκταθεί προς τα πάνω έως και 25,5 εκατοστά, επιτρέποντας στους επιβάτες να απολαμβάνουν την εμπειρία σε μορφή 16:9, σε οθόνη 21 ιντσών.

Η οθόνη τύπου OLED λειτουργεί με ένα touch pad, το οποίο είναι διαφανές και βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα.

 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης