Οι πελάτες της Volvo στην Ελλάδα έχουν «προσωπικό μηχανικό»

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 9 Μαρτίου 2021, 08:01
Οι πελάτες της Volvo στην Ελλάδα έχουν «προσωπικό μηχανικό»

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, γρήγορη εξυπηρέτηση και άμεση επαφή με τον κάτοχο του αυτοκινήτου. H Volvo μέσω του πρωτοποριακού προγράμματος «Personal Service», προσεγγίζει με έναν εντελώς νέο τρόπο τη συντήρηση και την επισκευή των αυτοκινήτων, προσφέροντας μια νέα εμπειρία στους πελάτες της. Όλα γίνονται στον μισό χρόνο

Στο πλαίσιο του «Volvo Personal Service», οι ιδιοκτήτες έχουν τον προσωπικό μηχανικό, ο οποίος κατά την διάρκεια του σέρβις ασχολείται αποκλειστικά με αυτούς και το αυτοκίνητό τους, σε έναν χώρο εργασίας άριστα οργανωμένο και απόλυτα τακτοποιημένο.

Από το κλείσιμο του ραντεβού για την προγραμματισμένη συντήρηση, ο προσωπικός σύμβουλος έχει ενημερωθεί για τις ανάγκες του πελάτη, ώστε να πραγματοποιηθεί ακριβέστερη διάγνωση και πιο αξιόπιστη εκτίμηση του χρόνου και του κόστους επισκευής, αλλά και να γίνει παραγγελία όλων των εξαρτημάτων που χρειάζονται. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του χρόνου εργασίας στο μισό.

Το πρόγραμμα προσωπικού service εφαρμόζεται πλέον πανελλαδικά στο 70% του Επίσημου Δικτύου Επισκευαστών της Volvo, από την Αθήνα, έως την Καβάλα, τα Ιωάννινα και το Ηράκλειο Κρήτης.


Αποκαλύφθηκε το νέο ηλεκτρικό Volvo C40 Recharge

Μόνο online οι πωλήσεις των ηλεκτρικών μοντέλων της Volvo

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 9 Μαρτίου 2021, 08:01