Του Λουκά Παπαλάμπρου

Ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς κερδίζει η ισπανική φίρμα, με τις πωλήσεις να πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο και την εταιρεία να κάνει συνεχόμενα ρεκόρ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2018, η Seat κατέγραψε την καλύτερη επίδοση όλων των εποχών, παραδίδοντας σε πελάτες σε όλο τον κόσμο 415.600 καινούργια αυτοκίνητα. Σε σχέση με τον αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, η μάρκα εμφάνισε αύξηση κατά 17,2%.

Μεγάλο ρόλο σε αυτή την επιτυχία είχαν τα νέα SUV, όπως τα Ateca και Arona, με τα Ibiza και Leon να παραμένουν στα best-seller. Κορυφαία αγορά για τη Seat παραμένει η Γερμανία με 90.400 πωλήσεις το πρώτο εννεάμηνο του έτους. Με ελάχιστη διαφορά ακολουθεί η Ισπανία (85.900), ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε η Βρετανία (50.500), κάνοντας νέο ρεκόρ πωλήσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πολύ καλά πηγαίνουν τα πράγματα σε όλες σχεδόν τις αγορές της Ευρώπης, με τη Γαλλία να σημειώνει αύξηση 27,7% (23.400 πωλήσεις), την Αυστρία 16,8% (16.000), το Βέλγιο 37,2% (8.000) και την Πορτογαλία 23,7% (7.900).

Στην Ελλάδα, η αύξηση έφθασε το εντυπωσιακό 52,7% με 2.368 ταξινομήσεις από τις αρχές του χρόνου μέχρι τον Σεπτέμβριο και μερίδιο αγοράς 2,8%.

Δείτε την γκάμα της Seat

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης