Εξηγήσεις για την πίσω πτέρυγα του μονοθεσίου της Mercedes και πιο συγκεκριμένα για την λειτουργία της, ζήτησαν Red Bull και Lotus από τον τεχνικό διευθυντή της F1, Charlie Whitting.

Σύμφωνα με τις δύο ομάδες, η W03 έχει αεροδυναμικά βοηθήματα που ρυθμίζονται από τους πιλότους, κάτι που απαγορεύεται από τους κανονισμούς. Στο GP της Αυστραλίας, διαπιστώθηκε μια οπή στο κάθετο πτερύγιο που καλυπτόταν όταν το DRS δεν ήταν σε λειτουργία και άνοιγε όταν το πτερύγιο σηκωνόταν, μόλις οι οδηγοί πατούσαν το DRS. Κατά τη γνώμη των Red Bull και Lotus, η οπή αυτή έφερνε αέρα από την εμπρός πτέρυγα και επιτάχυνε πιο γρήγορα το μονοθέσιο στις ευθείες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρά τις αντιδράσεις, δεν υπεβλήθη ένσταση, ωστόσο οι ομάδες ζήτησαν να επιλυθεί το ζήτημα πριν από τον επόμενο αγώνα στη Μαλαισία.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης