Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Αέρας ανανέωσης φύσηξε για το εντυπωσιακό και αμιγώς ηλεκτρικό Kia EV6 το οποίο παρουσιάστηκε στη Ν.Κορέα και σύντομα θα βρεθεί και στις αγορές του υπόλοιπου πλανήτη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Νέα πρόσοψη

Το μπροστινό μέρος του νέου EV6 έχει υποστεί τις πιο σημαντικές αισθητικές αλλαγές καθώς η Kia εγκατέλειψε τα συμβατικά φωτιστικά σώματα και επέλεξε πιο αιχμηρά φώτα ημέρας LED και προβολέων που μοιάζουν με του EV9. Οι σχεδιαστές της Kia άλλαξαν επίσης το υπόλοιπο εμπρόσθιο τμήμα του crossover, συμπεριλαμβανομένου του προφυλακτήρα και της κάτω περιοχής της μάσκας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το υπόλοιπο εξωτερικό του EV6 παρέμεινε σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητο, εκτός από τις πρόσφατα σχεδιασμένες μαύρες και ασημί ζάντες που διατίθενται σε μεγέθη 19 και 20 ιντσών. Στο πίσω μέρος, η χαρακτηριστική μονή φωτεινή μπάρα LED εκτείνεται σε όλο το πλάτος του EV, διατηρώντας τη χαρακτηριστική του εμφάνιση.

Το Kia EV6 πλέον θα παίρνει μπροστά και με σύστημα για δαχτυλικά αποτυπώματα

Αν και το εσωτερικό μοιάζει άμεσα οικείο, το νέο EV6 διαθέτει διαφορετικό τριάκτινο τιμόνι και ανανεωμένο πλαίσιο για τις διπλές οθόνες. Η Kia προσθέτει ένα σύστημα ελέγχου ταυτότητας δακτυλικών αποτυπωμάτων, μια head-up οθόνη 12,0 ιντσών και έναν ψηφιακό καθρέφτη οπισθοπορείας.

Οι αόρατες αλλά άκρως σημαντικές αλλαγές

Το EV6 αποκτά πλευρικούς αερόσακους στη δεύτερη σειρά και παχύτερες κολόνες B για μεγαλύτερη ακαμψία του αμαξώματος. Επιπλέον, οι ηλεκτροκινητήρες είναι πλέον πιο αθόρυβοι και η ποιότητα κύλισης έχει βελτιωθεί χάρη στα αναβαθμισμένα αμορτισέρ. Παράλληλα, οι over-the-air ενημερώσεις επεκτείνονται τώρα πέρα από το σύστημα πλοήγησης, ενώ το ασύρματο Android Auto και το Apple CarPlay είναι στάνταρ.

Με μεγαλύτερη μπαταρία

Η Kia εγκαταλείπει την παλιά μπαταρία των 77,4 κιλοβατώρων υπέρ ενός μεγαλύτερου πακέτου 84,0 κιλοβατωρών που μπορεί να φορτίσει από το 10 στο 80% σε 18 λεπτά στα 350 κιλοβάτ. Το πισωκίνητο EV6 Long Range έχει πλέον αυτονομία 500χλμ.αντί για 474χλμ. που είχε.

Οι εκδόσεις με κίνηση στους πίσω τροχούς αποδίδουν 228 ίππους και 350 Nm ροπής, ενώ οι εκδόσεις με διπλό κινητήρα αποδίδουν 325 ίππους κα 605 Nm ροπής.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης