Του Νίκου Τσαμάνδουρα

Το να αισθανθεί κάποιος -έστω και λίγο- σαν το Valentino Rossi, ποτέ ξανά δεν ήταν τόσο εύκολο, τουλάχιστον στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο λόγος για ένα κιτ, που μετατρέπει το MT-07 (FZ-07 το λένε στην Αμερική) σε μια μοτοσυκλέτα που δεν προορίζεται για άγριες αγωνιστικές εμπειρίες και σπασμένα χρονόμετρα, αλλά για κάτι πολύ πιο απλό. Μια μοτοσυκλέτα που ναι μεν θα μπορεί να μην κάνει τη ζωή δύσκολη στην καθημερινότητα, θα μπορεί ωστόσο να δώσει χαρά στον αναβάτη της όταν εκείνος θα βρεθεί σε περιβάλλον πίστας. Τόσο απλά είναι τα πράγματα. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι η ιστορία ξεκινά πίσω στο 2014, όταν και ο Andy Palmer θεώρησε χαμένο χρόνο τη μετατροπή μιας καθημερινής μοτοσυκλέτας δρόμου όπως το ΜΤ σε μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα. Κάτι το πίσω ψαλίδι, κάτι το υποπλαίσιο, όλα συνηγορούσαν πως δεν γίνεται. Όταν όμως θετικές κριτικές για τον κινητήρα και το πλαίσιο έκαναν την εμφάνιση τους, τότε ο Andy είπε να δώσει μια ευκαιρία σε μια υπόθεση θεωρητικά χαμένη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο επιμένων νικά

Και τελικά, η υπόθεση που λέγαμε, μόνο χαμένη δεν ήταν. Αρχικά με ένα πολυεστερικό κουστούμι α λα M1 (όπου Μ1 σημαίνει η μοτοσυκλέτα που αγωνίζεται ο Rossi) και με σαφείς επιρροές από R1 ξεκίνησε να παίρνει μορφή το “R” γονίδιο που κρυβόταν μέσα σε αυτή την καθημερινή μοτοσυκλέτα. Ένας ακόμα αντάπτορας στην πίσω ανάρτηση και έπειτα κάποιες πιο ..φρανκεστάιν προσθήκες με το μπροστινό σύστημα να προέρχεται από R6. Μαρσπιέ από αλουμίνιο φτιαγμένα μέσω cnc, κάποιες απαραίτητες αλλαγές σε χαρτογράφηση και εξάτμιση και λίγο ανθρακόνημα για να ξεμακρύνει λίγο το πολυόργανο και να ‘μαστε. Μια μοτοσυκλέτα που αρχικά σαν αγορά δεν ξεπερνά το ψυχολογικό όριο των 6-7 χιλιάδων ευρώ, που φτάνει τους 80 ίππους και που γεωμετρικά δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από μια αγωνιστική για πρωτάρηδες, γιατί πολύ απλά αυτό ακριβώς είναι. Το ενδιαφέρον είναι ότι το κόστος για το κιτ ξεκινά κάτω από τα 2.000 ευρώ, δώρο άδωρο όμως για τους Ευρωπαίους αναβάτες καθώς δεν προβλέπεται η εξαγωγή του από τις ΗΠΑ. Το συμπέρασμα ωστόσο είναι αυτό που μετράει στο τέλος τέλος της γραφής, αφού περίτρανα αποδεικνύεται πως είναι σχετικά εύκολο μια μοτοσυκλέτα από την καθημερινότητα να μπει στην πίστα. Αρκεί να υπάρχουν οι άνθρωποι και η όρεξη για κάτι τέτοιο.

Πηγές: Motorcyclist, Sport Rider

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης