Του Περικλή Χαλάτση

Τη νύκτα στο Miami, έγιναν τα δύο πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά. Ο 5ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος της F1 για το 2022 ξεκίνησε με ευχάριστη έκπληξη για την ομάδα του Toto Wolff. Τόσο στο FP1 όσο και στο FP2 που έγινε στη πίστα του Hard Rock Stadium Complex, είδαμε μια διαφορετική Mercedes να πρωταγωνιστεί ανάμεσα στα πρώτα μονοθέσια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι αναβαθμίσεις που έκανε η Mercedes περιόρισε το πρόβλημα του porpoising , άλλαξε την ψυχολογία των οδηγών και διαμόρφωσε ένα διαφορετικό κλίμα στην έκβαση των αποτελεσμάτων. Στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά καλύτερο χρόνο έκανε ο Charles Leclerc με τον Russel να βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής. Στα  δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά ταχύτερος ήταν ο Russell.

Ας δούμε όμως αναλυτικά τί έγινε τόσο στο FP1 όσο και στο FP2.
Στο FP1 ταχύτερος ήταν ο Charles Leclerc με τη Ferrari ο οποίος προτίμησε τη μαλακή γόμα. Δεύτερος ήταν ο George Russell με την Mercedes και τρίτος ο Max Verstappen  με την Red Bull. Στην 8η θέση τερμάτισε ο Hamilton με Mercedes. Φάνηκε χαρούμενος γιατί φαίνεται ότι οι μηχανικοί της Mercedes έλυσαν το πρόβλημα των αναπηδήσεων.

Στο πρώτο σκέλος των ελεύθερων δοκιμαστικών βγήκε κόκκινη σημαία μετά την έξοδο που είχε ο Valtteri Bottas. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα αποτελέσματα στο FP1

Στο FP2 εκεί η Mercedes έκανε τον καλύτερο χρόνο με τον εκπληκτικό Russell. Αυτή τη φορά ο Μονεγάσκος αρκέστηκε στη 2η θέση νεω πίσω του ήταν ο Perez. Στην 4η θέση τερμάτισε ο Hamilton. Εξαιρετικές επιδόσεις και για τις δύο Mercedes. O Verstappen αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα και δεν κατάφερε να γράψει κάποιο χρόνο. Δεν μπόρεσε να στρίψει την RB18 και αναγκαστικά κατευθύνθηκε προς τα πίτς. Πριν φθάσει όμως τα  φρένα στον πίσω δεξιά τροχό του μπλόκαραν και έπιασαν φωτιά.

Δεκαοκτώ λεπτά μετά την έναρξη των δεύτερων ελεύθερων δοκιμαστικών, ο δεύτερος οδηγός της Ferrari Carlos Sainz, όπως ακριβώς στην Ίμολα έτσι και στο Miami δεν μπόρεσε να βρει την ισορροπία που ήθελε. Στην στροφή 14 πήγε ευθεία .

Ο Ισπανός από τη στιγμή που υπέγραψε το διετές συμβόλαιο με την Ferrari δεν έχει  στεριώσει ούτε μια επιτυχία. Έχασε το πίσω μέρος, έκανε μια περιστροφή και κατέληξε στον τοίχο καταστρέφοντας το μπροστινό του φτερό. Ο Sainz δείχνει να πιέζεται πολύ και κάνει λάθη. Θέλει να αποδείξει ότι είναι ταχύτερος για να ευχαριστήσει την ομάδα του. Κάνει όμως λάθη.  Οι κριτές έβγαλαν κόκκινη σημαία. Ο αγώνας σταμάτησε για δέκα λεπτά.
Κόκκινη σημαία βγήκε όταν ο Nicholas Latifi με την Williams είχε έξοδο. 

Τα αποτελέσματα στο FP2

Η πίστα – στην πραγματικότητα δεν είναι πίστα γιατί ο αγώνας γίνεται σε δημόσιους δρόμους του Μαϊάμι – είναι εντυπωσιακή.

Έχει μήκος 5.41 χλμ. και οι οδηγοί θα πρέπει σε 57 γύρους να καλύψουν 308.326 χλμ. Στις μεγάλες ευθείες τα μονοθέσια αγγίζουν τα 330 χιλιόμετρα και εκεί αναμένεται να δούμε καλές προσπεράσεις ενώ υπάρχουν και 19 στροφές. Το 58% της πίστα είναι «πατημένο» στο όριο και οι τελικές αγγίζουν τα 330 χλμ.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης