Του Περικλή Χαλάτση

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος ο πρώτος αγώνας του WRC ξεκινάει από το Μόντε Κάρλο. Είναι ο πρώτος από τους 13 αγώνες που περιλαμβάνονται στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μετά το Μόντε Κάρλο ακολουθεί το Ράλλυ Σουηδίας, που πάντα έχει αρκετό χιόνι και θα είναι και ο πρώτος επιλεκτικός αγώνας που θα κάνουν οι Φινλανδοί παγκόσμιοι πρωταθλητές 2023, Kallle Rovanpera – Jonne Halttunen. Ο Rovanpera για φέτος θα τρέξει λίγους αγώνες αφού λόγω άλλων υποχρεώσεων δεν μπορεί να ακολουθήσει όλο το πρωτάθλημα.

Οι δοκιμές στις Άλπεις που έκαναν τις τελευταίες ημέρες τα εργοστασιακά πληρώματα σταμάτησαν και σήμερα είναι ημέρα ξεκούρασης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φέτος θα απολαύσουμε έντονο συναγωνισμό όχι μόνο στο WRC 1 αλλά και στο WRC 2.

Η Toyota είναι πανέτοιμη για την πρώτη νίκη της χρονιάς

Στην κατηγορία Rally1, συμμετέχουν οκτώ πληρώματα (τρία με Toyota Yaris, τρία Hyundai i20, και δύο με Ford Puma) που και τα οκτώ φλερτάρουν τον τίτλο. Η Toyota είναι άριστα προετοιμασμένη.

Τι θα κάνει φέτος ο Ott Tanak με την ομάδα της Hyundai;

Η ομάδα της Ford ψάχνει την ευκαιρία

Το ίδιο και  η Hyundai ενώ η Ford φέτος εμφανίζεται με καλά προετοιμασμένα αυτοκίνητα αλλά με όχι τόσο έμπειρα πληρώματα.

Στη μεγάλη κατηγορία η Toyota Gazoo Racing ανακοίνωσε τα κάτωθι πληρώματα που θα αγωνισθούν με GR YARIS Rally 1 Hybrid:

Sebastien Ogier- Vincent Landais  France

Kallle Rovanpera – Jonne Halttunen Finland

Elfyn Evans- Scott Martin UK Britain

Takamoto Katsuta Japan – Aaron Johnston ( Ireland)

Από τη στιγμή που ο Kallle Rovanpera δεν θα τρέξει σε όλους τους αγώνες, το παιχνίδι θα παιχθεί ανάμεσα στον 8 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Sebastien Ogier και τον μαχητικό Elfyn Evans. Ο πρώτος αγώνας που θα γίνει στις γαλλικές Άλπεις αλλά θα επικεντρωθεί γύρω από την πόλη Gap ευνοεί τον Ogier αφού γεννήθηκε στο Gap και γνωρίζει καλύτερα όσο κανένας άλλος τις ειδικές διαδρομές. Ο Γάλλος έχει εννέα νίκες στο Πριγκιπάτο με πέντε διαφορετικές εργοστασιακές συμμετοχές.

Οι Takamoto Katsuta – Aaron Johnston έκαναν ασταμάτητες δοκιμές

Η εργοστασιακή ομάδα της Hyundai Motorsport φέτος είναι σαφέστατα ενισχυμένη με την παρουσία των Εσθονών που επέστρεψαν στην κορεάτικη φίρμα μετά από μια στάση στην όμαδα της Ford. Η Hyundai Motorsport ανακοίνωσε ότι φέτος με τα i20N Rally1 θα τρέξουν τα κάτωθι πληρώματα:

Thierry Neuville- Martijn Wydaeghe   Belgium

Ott Tanak- Martin Jarveoja Estonia

Esapekka Lppi – Janne Ferm  Finland

Dani Sordo – Candido Carrera Spain

Andreas Mikkelsen – Torstein Eriksen Norway

Ο Εσθονός Ott Tanak θέλει να κάνει τη μεγάλη έκπληξη. Θα μπορέσει άραγε;

Βασικοί οδηγοί θα είναι οι Thierry Neuville και Ott Tanak ενώ οι υπόλοιποι θα τρέχουν ανάλογα με τον αγώνα. Δηλαδή το τρίτο εργοστασιακό i 20 N θα το τρέξουν άλλοτε ο  Andreas Mikkelsen άλλοτε ο  Dani Sordo και άλλοτε ο Esapekka Lappi.

Η τρίτη εργοστασιακή ομάδα της M-Sport Ford θα συμμετάσχει με δύο Puma Rally 1 Hybrid. Τα πληρώματα θα είναι:

Andrien Fourmoux- Alefandre Coria France

Gregoire Munster ( Luxembourg) – Louis Louka (Belgium)

Gregoire Munster

Σύμφωνα με τη διοργανώτρια εταιρεία Automobile Club de Monaco τα πληρώματα που θα ξεκινήσουν  αύριο είναι τα κάτωθι

Θέαμα και έντονο συναγωνισμό θα έχουμε και στο WRC2. Και αυτό γιατί η Toyota εμφανίζεται για πρώτη φορά στο WRC 2 με τέσσερα αυτοκίνητα και λογικό είναι να αλλάξει τα δεδομένα στο δύσκολο παιχνίδι αυτής της κατηγορίας. Θα δούμε τους Sami Pajari, Stéphane Lefebvre, Jan Solans και Bryan Bouffier να οδηγούν τα ολοκαίνουργια Toyota GR Yaris Rally2. Δυνατά ονόματα είναι ακόμη των  Chris Ingram, Nicolas Ciamin και Pepe López. Ο Yohan Rossel και ο Nikolay Gryazin θα οδηγήσουν τα Citroën C3 Rally2, ενώ ο Oliver Solberg θα κάθεται στο μπάκετ του Fabia RS που υποστηρίζεται από την Skoda.

Η Ford στο WRC2 δεν ελπίζει σε κάτι ξεχωριστό αφού δεν έχει οδηγούς αιχμής.

Σήμερα θα γίνει το Shakedown

Αύριο 25 Ιανουαρίου ο αγώνας θα ξεκινήσει με δύο βραδινές πολύ καλές και θεαματικές ειδικές συνολικού μήκους 46.20 χλμ. Την Παρασκευή οι αγωνιζόμενοι θα κάνουν 105.72 Ε.Δ , το Σάββατο 120.40 χλμ Ε.Δ και την Κυριακή ο αγώνας θα τελειώσει με 52.12 Ε.Δ. Το συνολικό μήκος του αγώνα  είναι 1649.89 χλμ από τα οποία τα 324.44 χλμ θα είναι ειδικές διαδρομές και 1325.45 χλμ απλές διαδρομές

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης