Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

Την ώρα που στην Ελλάδα οι υπεύθυνοι των Υπουργείων αναζητούν τρόπους και… νέους φόρους για να εισπράξουν χρήματα και να καλύψουν τρύπες, σε άλλες χώρες σκέφτονται διαφορετικά με σκοπό να αυξήσουν τα έσοδα χωρίς να επιβαρύνουν τις δύσκολα οικονομικά ομάδες. Για παράδειγμα, στον κλάδο του αυτοκινήτου που έχει πληγεί σε ποσοστό 78,6% την τελευταία πενταετία, η προσθήκη φόρων έχει δημιουργήσει σωρεία προβλημάτων.

Στο Ντουμπάι είναι γνωστό πως υπάρχει άφθονο χρήμα. Παρ’ όλα αυτά οι ιδέες για να αυξησούν τα έσοδα δεν λείπουν…

Η αγορά έχει γονατίσει
Το αποτέλεσμα είναι, περισσότεροι από 50.000 εργαζόμενοι να έχουν μείνει στο δρόμο, η αγορά να έχει… γονατίσει, χιλιάδες επιχειρήσεις να έχουν βάλει λουκέτο και οι φόροι που καλούνται να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες να είναι πλέον δυσβάστακτοι. αν κοιτάξουμε και μία ματιά στην αγορά θα διαπιστώσουμε πως πωλούνται αυτοκίνητα που αξίζουν μία περιουσία για… ψίχουλα, χιλιάδες οχήματα να βγαίνουν εκτός συνόρων και επίσης χιλιάδες άλλα να βρίσκονται παρκαρισμένα σε κάποιο γκαράζ καθώς ο συνδυασμός “τέλη κυκλοφορίας, φόρος πολυτελείας και τεκμήρια” να θεωρείται εξωπραγματικός και αδύνατο να καλυφτεί από μεγάλη μερίδα ιδιοκτητών. Αυτό συμβαίνει γιατί οι υπεύθυνοι που έχουν αναλάβει να βρουν χρήματα το κάνουν με τον πιο απλό τρόπο βάζοντας συνεχώς νέους φόρους (ακόμη και αναδρομικούς!) ξεφτιλίζοντας τόσο το ίδιο το προϊόν όσο και προσωπικότητες καθώς χιλιάδες ιδιοκτήτες οχημάτων αδυνατούν να ανταπεξέλθουν.

Περιπολικά (Lamborghini και Ferrari) του Ντουμπάι!!!

Δημοπρασίες για… πινακίδες
Γνωρίζοντας την κατάσταση που υπάρχει στην Ελλάδα  της κρίσης, διαπιστώνουμε πως στο.. Ντουμπάι
των πλουσίων και των πετροδολαρίων οι υπεύθυνοι βρίσκονται πολύ μπροστά. Γιατί το λέμε αυτό; Πριν από λίγες ώρες το αντίστοιχο Υπουργείο έστειλε στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων ένα SMS (φωτογραφία δεξιά), τους οποίους προτρέπει να αποκτήσουν μοναδικές πινακίδες κυκλοφορίας τις οποίες μπορούν να το κάνουν αν λάβουν μέρος σε πλειστηριασμό. Όπως θα διαβάσατε στο παρακάτω μήνυμα που πηγαίνει στα κινητά τηλέφωνα, θα διεξαχθεί ηλεκτρονικός διαγωνισμός με διακεκριμένους αριθμούς πινακίδων κυκλοφορίας οχημάτων. Ωστόσο για να μπορεί κάποιος να λάβει μέρος θα πρέπει να εγγραφεί σε μία εφαρμογή και να καταθέσει ένα ποσό της τάξης των 500 ευρώ περίπου, νούμερο από το οποίο θα ξεκινούν οι πλειστηριασμοί. Η μέθοδος αυτή είναι γνωστή στο Ντουμπάι, καθώς αξίζει να αναφέρουμε πως πριν από λίγο καιρό ιδιοκτήτης μίας ΒΜW M5 είχε πληρώσει για πινακίδα το ποσό της τάξης των 500.000 ευρώ!!!

Χρήματα χωρίς κοπο αλλά με… τρόπο!
Όπως μπορεί ο καθένας να καταλάβει η πρόταση είναι πολύ… προχωρημένη και αποτελεσματική καθώς με αυτό τον τρόπο μπαίνουν χρήματα στα ταμία χωρίς να επιβαρύνονται οι ιδιοκτήτες των απλών αυτοκινήτων, όπως συμβαίνει στην Ελλάδα. Οι έχοντες μεγάλους τραπεζικούς λογαριασμούς και αυτοί που θέλουν να δώσουν χρήματα για να αποκτήσουν κάτι μοναδικό πληρώνουν όσο, όσο και με έναν τρόπο που κανείς δεν διαμαρτύρεται. Το αντίθετο μάλιστα, αφού αυτοί που θα δώσουν τα χρήματα θα το κάνουν με ευχαρίστηση… Έτσι, τα ταμία γεμίζουν, όλοι μένουν ευχαριστημένοι και η ζωή συνεχίζεται χωρίς προβλήματα, διαμαρτυρίες και προσθήκη νέων φόρων…

Μήπως καμιά τέτοια ιδέα πρέπει να υιοθετήσουμε και στην Ελλάδα;

Η πινακίδα αυτή κόστισε 14.8 εκ. δολάρια!!!

Δικαίως ο ιδιοκτήτης της (τέρμα δεξιά) να το χαίρεται…

Καθημερινότητα στο Ντουμπάι…