Οι ταξινομήσεις πηγαίνουν μια χαρά. Δεν πρέπει να έχει παράπονο κανένας. Υπάρχει ζήτηση και επιτέλους αφού η αγορά σχεδόν έχει ομαλοποιηθεί υπάρχει και ανταπόκριση. Μόνο που ο ΣΕΑΑ ανησυχεί – και σωστά ανησυχεί- για την πορεία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Με ανακοίνωσή του αναφέρθηκε στην επιδότηση αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Από τη στιγμή που εξαντλήθηκαν οι πόροι (επιδοτήσεις) του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ», δεν γίνονται δεκτές άλλες αιτήσεις υπαγωγής και σταματούν οι παραγγελίες για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όσο διαρκούσε το πρόγραμμα της επιδότησης η αγορά σε αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα (BEV) αυτοκίνητα είχε φθάσει στο 5%. Μεγάλο ποσοστό αν σκεφθεί κανείς ότι αγοράζουν ηλεκτρικά μόνο όσοι έχουν σπίτια τους παρκινγκ και μπορούν να έχουν τους δικούς τους φορτιστές. Θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι η Ελλάδα δεν έχει επάρκεια από σταθμούς με φορτιστές στις εθνικές οδούς.

Πράγμα που προβληματίζει τους υποψήφιους αγοραστές. Σταμάτησε το πρόγραμμα και σταμάτησαν οι παραγγελίες. Ωστόσο το Υπουργείο Μεταφορών επεξεργάζεται με προτεραιότητα τα επόμενα βήματα, ώστε να ενισχυθεί η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και η χώρα μας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό που μάθαμε και είναι σίγουρο, είναι ότι το 2024 θα ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» αλλά μέχρι τότε θα επαναδραστηριοποιήσει το αρμόδιο υπουργείο το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ». Δηλαδή αναμένονται ανακοινώσεις για παράταση του «ΙΙ» για να ξεμπλοκάρει άμεσα και την αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αυτό είναι το καλό νέο.

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Πρέπει να δοθούν γενναία κίνητρα για να αποσυρθούν τα ρυπογόνα αυτοκίνητα. Ο γερασμένος στόλος πρέπει να αποσυρθεί. Πρέπει να απαλλαγούμε από οτιδήποτε ρυπαίνει την ατμόσφαιρα.

Στη Βόρεια Ευρώπη που βρέχει ασταμάτητα οι πολίτες χρησιμοποιούν το ποδήλατο χειμώνα καλοκαίρι. Όμως εκεί διευκολύνουν τους ποδηλάτες και οι flat δρόμοι. Από τη μια δεν υπάρχουν ανηφόρες και κατηφόρες από την άλλη οι δρόμοι αποκλειστικά για ποδήλατα είναι με ειδικούς ασφαλτοτάπητες για να μη γλιστρούν. Εμείς αντί για ποδηλατόδρομους κάναμε …μεγάλους περιπάτους.

Άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά είναι το Ford Fiesta με τον πολυβραβευμένο κινητήρα 1.0L 125 PS mHEV. Η ελληνική εταιρία, θέλοντας να διευκολύνει ακόμα περισσότερο την απόκτηση του Fiesta με τον καταξιωμένο κινητήρα βενζίνης 1.0L EcoBoost Hybrid με ήπια υβριδική τεχνολογία 48-Volt που εξασφαλίζει κορυφαία οικονομία και επιδόσεις χωρίς συμβιβασμούς,  προτείνει:

*Χρηματοδότηση με προκαταβολή 20% που ξεκινά από 4.500€

*Χαμηλό ονομαστικό επιτόκιο 2,99%.

*8 χρόνια εγγύηση

Ο Διονύσης Μπατιστάτος, με μεγάλη πορεία στο χώρο του αυτοκινήτου και έχοντας περάσει από τις μεγαλύτερες εισαγωγικές εταιρίες, ετοιμάζεται στο τέλος του χρόνου να αποχωρήσει από την ενεργό δραστηριότητα.

«Ήρθε ο καιρός να αναπνεύσω και να κάνω το χόμπι μου» είπε ο ίδιος σε συνομιλία που είχαμε. «Θα πάρω τη βάρκα μου και θα ψαρεύω χωρίς άγχος».

Η αλήθεια είναι ότι ο «sir», ένας υποδειγματικός μάνατζερ πέρασε πολλά και αξίζει μια καλή ψαριά. Πέρασε από τον Όμιλο Συγγελίδη και για δεκαετίες από τον Όμιλο της Kosmocar. Ολοκλήρωσε τον κύκλο του σε επιτελικές θέσεις και τώρα μας αποχαιρετά. Αν και πιστεύουμε ότι μετά από μια χρονιά ξεγνοιασιάς και ψαρέματος κάπου ανάμεσα στον Άλιμο και την Αίγινα, όλο και κάποιος μεγάλος Όμιλος θα του προτείνει να επιστρέψει ως Σύμβουλος.

Η Kia παρουσίασε το EV9 στον Rafael Nadal στην πρωτοποριακή εκδήλωση #TheIcon στη Μαδρίτη. Στην ειδική εκδήλωση που έγινε παρουσία του 22 φορές νικητή του Grand Slam Rafael Nadal, ο πρεσβευτής της μάρκας παρέλαβε το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο για τις αθόρυβες μετακινήσεις του.

Ο  Rafale Nadal, επιβεβαίωσε τη δέσμευσή του στη βιώσιμη κινητικότητα, παραλαμβάνοντας τα κλειδιά της ηλεκτρικής ναυαρχίδας EV9 – του πρώτου ηλεκτρικού SUV της μάρκας με τρεις σειρές καθισμάτων.

Η εκδήλωση #TheIcon της Kia άφησε άναυδους τους καλεσμένους σε μια εκπληκτική οπτική και ολοκληρωμένη διαδραστική εμπειρία , ενώνοντας τρία εμβληματικά στοιχεία: το Kia EV9, ένα πρωτοποριακό αμιγώς ηλεκτρικό SUV, το Nadal, ένα είδωλο του αθλητισμού, και το #TheIcon Court, ένα επανασχεδιασμένο γήπεδο που ανατρέπει τα όρια του παραδοσιακού τένις.

Στις 12 Νοεμβρίου 2023 στη Σανγκάη θα γίνει η παγκόσμια πρεμιέρα του νέου αμιγώς ηλεκτρικού Volvo EM90 . Το Volvo EM90 είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό premium MPV, σχεδιασμένο για να εκμεταλλεύεστε κάθε στιγμή που περνάτε στο αυτοκίνητο.

Ένα μέρος όπου μπορείτε να συνδεθείτε με τους αγαπημένους σας, να δημιουργήσετε, να χαλαρώσετε, να εργαστείτε ή απλώς να σκεφτείτε – ένα σκανδιναβικό σαλόνι εν κινήσει. Στην παρουσίαση στη Σανγκάη θα βρίσκεται και ο Διευθύνων Σύμβουλός της Volvo Jim Rowan.

Το ολοκαίνουριο KONA, με το αναβαθμισμένο multiplayer στην κατηγορία των B-SUV είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελλάδα. Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Hyundai προσφέρει προηγμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας, άνεσης και κορυφαία αυτονομία. Όμως υπάρχει και μια ακόμη είδηση από το στρατόπεδο της Hyundai Motor. Η εταιρία ανακοίνωσε ότι ανταποκρίνεται πλήρως στο πρόγραμμά της για τον εξηλεκτρισμό και έως το 2030 θα έχει παρουσιάσει στην ευρωπαϊκή αγορά ακόμη 11 νέα Hyundai EV.

Για πρώτη φορά θα εμφανιστεί η Alfa Romeo 33 Stradale στην έκθεση “Auto e Moto d’Epoca 2023”. Την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου στο περίπτερο Stellantis Heritage στην 40η διεθνή έκθεση κλασικών αυτοκινήτων “Auto e Moto d’Epoca” θα παρουσιασθεί το χειροποίητο και “custom-built” αριστούργημα της Alfa Romeo. Οι Ιταλοί θα παρουσιάσουν στο ευρύ κοινό την Alfa Romeo 33 Stradale . Στο σύνολο θα κυκλοφορήσουν 33 μοναδικά έργα τέχνης με «Πιστοποιητικό Αυθεντικότητας»

Η έκθεση “Auto e Moto d’ Epoca” είναι ένα από τα πιο σημαντικά γεγονότα στην Ευρώπη για τους λάτρεις των κλασικών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών. Ωστόσο για εφέτος αποτελεί και μια εξαιρετική ευκαιρία για την Alfa Romeo να αποκαλύψει για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό τη μοναδική 33 Stradale. Το εμβληματικό μοντέλο θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο και στο πρόγραμμα “Alfa Romeo Classiche”, μια σειρά υπηρεσιών με σκοπό την προστασία και την προώθηση της ιστορίας της θρυλικής μιλανέζικης μάρκας. Σήμερα, η νέα 33 Stradale υιοθετεί με σεβασμό και μοντέρνα προσέγγιση μερικά από τα βασικά σχεδιαστικά στοιχεία της προγόνου της, αποκαλύπτοντας παράλληλα μερικά από τα χαρακτηριστικά των Alfa Romeo του μέλλοντος. Με αυστηρό πλάνο για παραγωγή μόνο 33 μονάδων που έχουν ήδη βρει τους ιδιοκτήτες τους, τη χειροποίητη συναρμολόγηση του αυτοκινήτου έχει αναλάβει η Carrozzeria Touring Superleggera.

Μπορεί στους τελευταίους αγώνες ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης να μην είναι τυχερός  και να μην μπορεί να φθάσει στους στόχους που έχει βάλει, ωστόσο στις παρουσιάσεις που κάνει στην F1 ,δίπλα στον έμπειρο Τάκη Πουρναράκη, δείχνει μεγάλη εξέλιξη. Στο χθεσινό αγώνα ήταν άλλος άνθρωπος. Εξοικειώθηκε με την τηλεόραση και τώρα ποιος τον πιάνει.

Αγωνιστικά η τύχη του γύρισε την πλάτη. Στον έβδομο γύρο της σεζόν του Eurocup-3, στη Valencia της Ισπανίας ο Έλληνας αγωνιζόμενος στερήθηκε τους πρώτους του βαθμούς αλλά και το βάθρο στους rookies. Αγωνίζεται με τα χρώματα της ισπανικής ομάδας Palou Motorsport – μίας από τις ανερχόμενες δυνάμεις στις μικρότερες κατηγορίες του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού, με συνιδρυτές τον Ramon και τον Alex Palou, πρωταθλητή του 2021 αλλά και του 2023 στο IndyCar Series.

Αυτή η 18χρονη Φιλιππινέζα λέγεται Bianca Bustamante. Συγκρατήστε το όνομά της. Είναι η καλύτερη οδηγός στις ακαδημίες της θρυλικής McLaren. Έχει αγωνιστεί στις πίστες του W Series, του USF Juniors, αλλά και στις F4 των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και της Ιταλίας.

Πιο απλά είναι το ανερχόμενο ταλέντο και φυσικά οι ειδικοί δεν θα την αφήσουν έτσι. Οι 10 ομάδες την κορυφαίας κατηγορίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα της προσφέρουν αρκετά. Ήδη η Bianca Bustamante παίρνει την θέση της πιλότου της McLaren. Ο Διευθυντής Προγράμματος Ανάπτυξης Οδηγών της ομάδας, Emanuele Pirro, είπε ότι η 18χρονη οδηγός είναι ένα πολλά υποσχόμενο νεαρό ταλέντο που έχει μία λαμπρή εργασιακή ηθική και είναι στενά ευθυγραμμισμένη με τις αξίες της ομάδας. Στην νεαρή Φιλιππινέζα αναφέρθηκε και ο Ιταλός μηχανικός, Andrea Stella, επικεφαλής της ομάδας ο οποίος είπε ότι η Bustamente είναι η αρχή για ένα λαμπρό αύριο στη F1.

Καλές κριτικές συγκέντρωσαν τα brands της Goodyear στα χειμερινά τεστ ελαστικών της ADAC. Η τελευταία δοκιμή της ADAC αποκαλύπτει όχι μόνο την εξαιρετικά ισορροπημένη απόδοση αλλά και τη μεγάλη αποδοτικότητα των χειμερινών ελαστικών Goodyear, UltraGrip 9+ και UltraGrip Performance+. Στην τελευταία δοκιμή χειμερινών ελαστικών κατέκτησαν την 1η, 2η και 3η θέση.

Το UltraGrip Performance+ απέδωσε εξαιρετικά στη δοκιμή ελαστικών 17 ιντσών. Tο ελαστικό διαθέτει χαρακτηριστικά ασφαλούς χειρισμού σε στεγνό οδόστρωμα, καλό χειρισμό σε βρεγμένο οδόστρωμα, πολύ υψηλή χιλιομετρική απόδοση, χαμηλή τριβή και καλή αποδοτικότητα.

Η ADAC είναι η μεγαλύτερη ένωση αυτοκινήτων στην Ευρώπη και στην τελευταία της δοκιμή συνέκρινε 32 χειμερινά ελαστικά εκ των οποίων τα 16 αντιπροσώπευαν καθένα από τα δημοφιλή μεγέθη 205/60R161 και 225/45R172.

Το Dunlop Winter Sport 5, βρέθηκε στην 1η θέση στις δοκιμές για ελαστικά 16 ιντσών και στην 4η θέση στην κατηγορία 17 ιντσών. Οι δοκιμαστές της ADAC είπαν ότι πρόκειται για ένα ισορροπημένο ελαστικό, με ακριβή και ασφαλή χειρισμό στο στεγνό οδόστρωμα, ασφαλή χειρισμό σε βρεγμένο δρόμο, υψηλή προβλεπόμενη χιλιομετρική απόδοση, χαμηλό βάρος και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Η γκάμα καινοτόμων χαρακτηριστικών της Dunlop, όπως ο αυξημένος αριθμός μπλοκ πέλματος που παρέχουν πρόσθετες άκρες πρόσφυσης και κορυφαία απόδοση στο χιόνι, επιτρέπουν στο ελαστικό να έχει τις κορυφαίες επιδόσεις στον κλάδο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης