Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

Η εποχή όπου τα αυτοκίνητα ελευθέρου χρόνου μεσουρανούσαν (από πλευράς πωλήσεων) έχει αλλάξει και αυτό διότι η φορολογία οχημάτων μεγάλου κυβισμού είναι πλέον αρκετά υψηλή. Για αυτόν τον λόγο οι ενδιαφερόμενοι επιλέγουν μικρά αυτοκίνητα ή, αν έχουν στο μυαλό τους να αποκτήσουν ένα SUV, απλώς αγοράζουν αυτό με τα πιο… λίγα κυβικά. Η X3 είναι αναμφισβήτητα ένα άκρως πετυχημένο μοντέλο της μάρκας. Αυτό, άλλωστε, αποδεικνύουν τόσο οι πωλήσεις όσο και το φανατικό κοινό που έχει αποκτήσει όλα τα χρόνια που κυκλοφορεί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιβλητική η εμφάνιση της Χ3. Από μακριά θυμίζει τη μεγάλη Χ5…

Δίλιτρη έκδοση με 245 ίππους

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Χ3 είναι ένα μοντέλο που διατίθεται με κινητήρα 2.0 λίτρων (υπάρχει και έκδοση με 3.0 λίτρα) και σε μία έκδοση με την ονομασία sDrive28i. Αυτήν την έκδοση είχαμε στα χέρια μας, η οποία σε λευκό χρώμα και με το πακέτο Μ (όσον αφορά στην εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση) απλώς μαγνητίζει τα βλέμματα. Η sDrive28i είναι η κορυφαία όλων των Χ3 που φορούν τον κινητήρα των 2.0 λίτρων, που στη συγκεκριμένη περίπτωση αγγίζει τους 245 ίππους. Ο καθένας, λοιπόν, μπορεί να καταλάβει ότι οι επιδόσεις είναι πολύ καλές, με το 0-100 να έρχεται σε 6,7 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα. Πολύ απλά, για ένα τέτοιο αυτοκίνητο τα νούμερα θα ικανοποιήσουν το 95% των υποψήφιων αγοραστών της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Οι κλίσεις του αμαξώματος με οδήγηση στο όριο δεν θυμίζουν SUV…

Και γρήγορο και άνετο

Από την άλλη, το κορυφαίο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της μάρκας αναδεικνύει την άνεση, το πολύ καλό πλαίσιο του αυτοκινήτου και συμβάλλει στην οικονομική κατανάλωση. Να σημειώσουμε ότι σε ταξίδι και φορτωμένο πλήρως, η μέση κυμαίνεται στα 8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Από εκεί και πέρα, όσο ο οδηγός πατά το γκάζι, τόσο η κατανάλωση ανεβαίνει. Αυτό που κάνει ξεχωριστή την Χ3 είναι η ποιότητα κύλισης. Ωστόσο, δίνει και τη δυνατότητα στον οδηγό να κινηθεί σβέλτα χωρίς ενδοιασμούς και, φυσικά, να ρίξει… στο κεφάλι πολλά γρήγορα επιβατικά. Από τη στιγμή όμως που αναφερόμαστε σε ένα SUV, καλό θα είναι να μπορεί να πάει και εκτός δρόμου. Σίγουρα, λόγω ύψους, το Χ3 μπορεί να κινηθεί και σε χωμάτινες επιφάνειες, αλλά ελάχιστοι θα είναι αυτοί που θα το πράξουν, κάτι που συμβαίνει και με το μεγαλύτερο ποσοστό των ιδιοκτητών οχημάτων ελευθέρου χρόνου.

Η Χ3 μπορεί να πηγαίνει άνετα και διασκεδαστικά στο χώμα αλλά ποιος θα τη βάλει;

Ποιοτικό εσωτερικό

Από πλευράς καμπίνας, ο οδηγός θα καθίσει όπως τον… βολεύει λόγω των πολλαπλών ρυθμίσεων του καθίσματος και του τιμονιού, ενώ οι χώροι για τα μικροαντικείμενα είναι σίγουρο ότι θα ικανοποιήσουν. Άνετα θα βολευτούν και οι υπόλοιποι επιβάτες, ενώ τα 550 λίτρα του χώρου των αποσκευών δεν χρειάζονται συστάσεις. Φυσικά, δεν πρέπει να παραλείψουμε το σύστημα multimedia στην κεντρική κονσόλα, το οποίο προσφέρει πληροφορίες για τα πάντα, όπως σύστημα πλοήγησης, σύνδεση με κινητό τηλέφωνο, κατανάλωση κ.ά..

Πολυτελές εσωτερικό και με χώρους για μικροαντικείμενα…

Η τιμή της X3 28i ξεκινά από τα 49.512 ευρώ, ενώ στην περίπτωση που επιλέξετε και το πακέτο look M, τότε θα πρέπει να καταβάλετε 2.500 ευρώ παραπάνω. Όσον αφορά στα τέλη κυκλοφορίας, κυμαίνονται στα 382.50 ευρώ λόγω εκπομπών ρύπων CO2 που αγγίζουν τα 175 γρ. στο χιλιόμετρο.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά BMW Χ3 sDrive 28i 
Κυβισμός (cc) 1.997 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 245/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 350/1.250-4.800
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 6,7
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 230
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 7,5
Εκπομπές Ρύπων CO2 175 γρ./χλμ
Τέλη Κυκλοφορίας 382,5 €
Μήκος (μέτρα) 4,648
Πλάτος (μέτρα) 1,881
Ύψος (μέτρα) 1,661
Βάρος (κιλά) 1.820
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 550
Τιμή (από…)* 49.512 ευρώ

* Συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της απόσυρσης

 

Η υψηλή ποιότητα κύλισης είναι από τα χαρακτηριστικά της Χ3

Με μήκος 4,68 μέτρα λίγοι θα χρειαστούν κάτι μεγαλύτερο

Η Χ3 από πίσω…

Άνετοι χώροι και για τους πίσω επιβάτες

Ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 550 λίτρα! Με λίγα λόγια χωράς για να… κοιμηθείς κιόλας!

Η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται με κουμπί (start stop engine). Το κουμπί off είναι για να ενεργοποιείται/απενεργοποιείται το σύστημα start/stop

Ειδική θήκη μέσα στο υποβραχιόνιο για το κινητό, το οποίο μπορεί να φορτίσει και από θύρα USB που βρίσκεται δίπλα…

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης