MINI Cooper S Cabrio: Η οδήγηση γίνεται απόλαυση

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2016, 16:16
MINI Cooper S Cabrio: Η οδήγηση γίνεται απόλαυση
Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

   

Ξεχωριστό, στιλάτο, με εκπληκτική οδηγική συμπεριφορά και έναν πανίσχυρο κινητήρα, το ανοικτό MINI Cooper S γνωρίζει καλύτερα από κάθε αυτοκίνητο της αγοράς πώς να κλέψει την καρδιά του οδηγού, ανεξαρτήτως ηλικίας και φύλου.


Διαχρονική γοητεία

Ίσως το πιο ενδιαφέρον cabrio που κυκλοφορεί στην αγορά

Οι εποχές αλλάζουν, το design των αυτοκινήτων γίνεται όλο και πιο μοντέρνο, αγγίζοντας τα όρια του φουτουριστικού, με τους σχεδιαστές να πειραματίζονται συνεχώς προκειμένου να δώσουν στους καταναλωτές κάτι καινούργιο και διαφορετικό. Στη MINI, ωστόσο, έχουν βρει τη συνταγή της επιτυχίας, διατηρώντας τη ρετρό αισθητική και προσθέτοντας κατά καιρούς φρέσκιες πινελιές που τονίζουν ακόμα περισσότερο τον δυναμισμό και τη γοητεία.

Το Cooper S Convertible είναι ένα από τα πιο γρήγορα μικρά. Ένα αυτοκίνητο που έχει κατασκευαστεί για να προσφέρει στον οδηγό και τον συνεπιβάτη μια μοναδική αίσθηση ελευθερίας. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι κερδίζει τον θαυμασμό ανδρών και γυναικών ακόμα και μεγαλύτερης ηλικίας, κάτι το  οποίο αποτελεί το πιο σημαντικό παράσημο.

Η ηλεκτρική υφασμάτινη οροφή του ανοίγει και κλείνει σε 18 δευτερόλεπτα ακόμα και εν κινήσει, με ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα. Επίσης, μπορεί να λειτουργήσει και ως ηλιοροφή ανοίγοντας μέχρι τη μέση. Οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές έχουν τη δυνατότητα να διακοσμήσουν την οροφή με τη βρετανική σημαία, μέσω του προγράμματος εξατομίκευσης MINI Yours.  

Αυθεντικό MINI με ποιότητα BMW

Άκρως οδηγοκεντρικό, σπορτίφ και όμορφο το σαλόνι του Cooper S

Χάρη στις αυξημένες διαστάσεις του αμαξώματος, έχουν βελτιωθεί οι χώροι στο εσωτερικό, ειδικά για τους εμπρός επιβάτες. Οι πίσω με δυσκολία θα βολέψουν τα πόδια τους, εκτός κι αν είναι κάτω του μετρίου αναστήματος. Τα καθίσματα είναι μεγαλύτερα σε πλάτος, πιο άνετα και χαμηλότερα τοποθετημένα, κάτι που θα εκτιμήσει ο οδηγός. Στο κέντρο της κονσόλας, τη διαφορά κάνει η μεγάλη κυκλική οθόνη αφής 8,8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, προβάλλοντας όλες τις πληροφορίες και ενδείξεις.

Οι διακόπτες αεροπορικού τύπου στο κάτω τμήμα προσδίδουν φινέτσα και στιλ, ενώ ορισμένα κουμπιά προέρχονται κατευθείαν από την BMW, αναβαθμίζοντας έτσι την εργονομία και το φινίρισμα. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 215 λίτρων παρά τη βάση της οροφής, φιλοξενώντας δύο αποσκευές μεσαίου μεγέθους.

«Εκρηκτική καρδιά»

Απολαμβάνεις κάθε στιγμή μαζί του και ιδιαίτερα σε ηλιόλουστες χώρες όπως η Ελλάδα

Ο δίλιτρος Twin Power Turbo κινητήρας απόδοσης 192 ίππων και 280 Nm ροπής προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις παρά την αύξηση του βάρους σε σχέση με το κλειστό Cooper S. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και προαιρετικά με το αυτόματο Steptronic. Η λειτουργία του μοτέρ είναι υποδειγματική, έχει δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών και «εκτινάσσει» το αυτοκίνητο με ένα πάτημα του γκαζιού.

Ο ήχος του μηχανικού συνόλου είναι γεμάτος, ενώ το 6άρι Steptronic κιβώτιο που έφερε το αυτοκίνητο της δοκιμής εξασφαλίζει ομαλές και γρήγορες αλλαγές. Η κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με τη MINI είναι στα 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ωστόσο σε πραγματικές συνθήκες δύσκολα θα κατέβεις κάτω από τα 9 λίτρα, ειδικά αν πέσεις στην «παγίδα» του αυτοκινήτου και έχεις συνεχώς το δεξί πόδι στο πάτωμα!

Σε κάνει να το λατρέψεις

Με 5η σχέση στο κιβώτιο επιταχύνει από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα

Όταν μιλάμε για MINI Cooper, το θέμα είναι η οδική συμπεριφορά. Αυτό το αυτοκίνητο θαρρείς και έχει κατασκευαστεί για πίστα, με την αίσθηση που δίνει στον δρόμο να είναι άκρως απολαυστική. Η έκδοση S με το «go kart feeling» αποζημιώνει όσους αρέσκονται να κινούνται γρήγορα και να αναζητούν συνεχώς τις στροφές. Σε σχέση με το προηγούμενο όμως, είναι πιο φιλικό και άνετο, στην άσφαλτο πατάει πολύ καλά, το τιμόνι παραμένει «κοφτερό» και η βελόνα του κοντέρ ανεβαίνει με αστραπιαίους ρυθμούς, αν πατήσεις τέρμα το γκάζι στη λειτουργία «Sport».

Το πλαίσιο παραμένει άκαμπτο σε κάθε περίπτωση, η ανάρτηση διατηρεί τα γνωστά σπορτίφ χαρακτηριστικά, έχοντας όμως λιγότερες «ξερές» αντιδράσεις. Η υφασμάτινη οροφή είναι τόσο καλοφτιαγμένη, που δεν επιτρέπει κανέναν ήχο να περάσει στην καμπίνα, ακόμα και πάνω από τα 130 χλμ./ώρα. Ο ανεμοθραύστης κάνει εξαιρετική δουλειά όταν η κουκούλα είναι ανοικτή, μειώνοντας στο ελάχιστο τους στροβιλισμούς του αέρα. Παράλληλα, περιορίζει αρκετά την ορατότητα του οδηγού προς τα πίσω.

Τα ακριβά αρώματα κοστίζουν!

Γρήγορη στη λειτουργία της και αξιόπιστη η υφασμάτινη οροφή

Το Cooper S Cabrio διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά ενός αυθεντικού MINI. Είναι ευχάριστο στην οδήγηση, αρκετά γρήγορο, ιδιαίτερο αισθητικά και ποιοτικό. Δεν ακολουθεί τη μόδα, αλλά την εκφράζει με τον δικό του προσωπικό τρόπο, μαγεύοντας τους οδηγούς. Από την άλλη, δεν κερδίζει βραβεία για την ευρυχωρία και την πρακτικότητα, κάτι το οποίο δεν έκανε ποτέ. Επίσης, δεν είναι και το πιο προσιτό οικονομικά, καθώς η τιμή του ξεκινά από τα 31.760 ευρώ. Βέβαια, αν το οδηγήσεις και διαθέτεις τα χρήματα, θα τα δώσεις χωρίς δεύτερη σκέψη.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
MINI Cooper S Cabrio
Κυβισμός (cc) 1.998 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 192/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 280/1.250
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 7,2
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 230
Μέση Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 6
Εκπομπές Ρύπων CO2 139 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας 166,8 €
Μήκος (μέτρα) 3.821
Πλάτος (μέτρα) 1.727
Ύψος (μέτρα) 1.415
Βάρος (κιλά) 1.275
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 215
Τιμή (από…) 31.760 €

Η οροφή με τη βρετανική σημαία προσδίδει επιπλέον φινέτσα
Σε δρόμο με στροφές είναι απολαυστικό
Σημαδεύεις, πατάς το γκάζι και στρίβεις
Με κλειστή την οροφή δεν περνά κανένας θόρυβος στο εσωτερικό
Ανετα και με καλή πλευρική στήριξη τα καθίσματα
Τα πίσω απευθύνονται περισσότερο σε μικρά παιδιά
Το πορτμπαγκάζ με ανοικτή την οροφή περιορίζεται στα 160 λίτρα
Εντυπωσιακό το head-up display. Προβάλλει πληροφορίες για την ταχύτητα, τα σήματα και την πλοήγηση
Πανέξυπνο το LED φως που δείχνει το σήμα της μάρκας στο έδαφος

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2016, 16:29