Renault Kadjar 1.5 dCi: Ελεύθερο, ευέλικτο, ικανό

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2016, 18:37
Renault Kadjar 1.5 dCi: Ελεύθερο, ευέλικτο, ικανό

Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

   

Η γαλλική φίρμα εισέρχεται στη δημοφιλή και άκρως αναπτυσσόμενη κατηγορία των μεσαίων crossover με το Kadjar, ένα αυτοκίνητο που δανείζεται στοιχεία από το άκρως επιτυχημένο Qashqai, ακολουθώντας όμως πιο μοντέρνο lifestyle.

Διαχωρίζει τη θέση του

Διατίθεται με ένα κινητήρα βενζίνης και δύο diesel, ως προσθιοκίνητο και τετρακίνητο

Παρότι το νέο μοντέλο της Renault έχει στενή συγγένεια με το best seller της αγοράς (Nissan Qashqai), καθώς βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα και χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη, από την πρώτη ματιά διαχωρίζει τη θέση του. Η σιλουέτα του είναι γνώριμη, ωστόσο, ακολουθεί πιο σύγχρονα μονοπάτια, στοχεύοντας κατευθείαν στους νεότερους οικογενειάρχες.

Το Kadjar είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο καλλίγραμμα αυτοκίνητα της κατηγορίας, με τις καμπύλες επιφάνειες, τις έντονες ακμές, την πλούσια παλέτα των χρωμάτων, τα σχέδια των ζαντών και το δυναμικό εμπρός τμήμα με τα φώτα LED και το μεγάλο σήμα, να χαρίζουν στο αμάξωμα επιπλέον πόντους. Το μήκος του είναι στα 4,449 χλστ. κάτι που σημαίνει ότι είναι πιο μακρύ από το Qashqai, ενώ τα 20 εκατοστά της απόστασης από το έδαφος, το κατατάσσουν αυτόματα στα SUV με υψηλότερες off-road ικανότητες.

Φρέσκο, σπορ και άνετο

Όμορφο και σικάτο το εσωτερικό, με high tech τεχνολογίες

Η εικόνα του εσωτερικού αντικατοπτρίζει τον σύγχρονο τρόπο ζωής, ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής. Έχει σχεδιαστεί με βάση τις επιθυμίες των καταναλωτών, διαθέτοντας ψηφιακό πίνακα οργάνων με έγχρωμη TFT οθόνη, μέσω της οποίας προβάλλονται όλες οι βασικές πληροφορίες. Μάλιστα, υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής των ενδείξεων και των χρωμάτων, προσδίδοντας μια ευχάριστη νότα στον κάτοχο.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής, έφερε το προηγμένο σύστημα πολυμέσων R-Link 2 με οθόνη αφής, το οποίο είναι διαθέσιμο από το μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού Expression και προτείνουμε ανεπιφύλακτα. Μέσω αυτού, ο οδηγός μπορεί να χειριστεί οτιδήποτε αφορά στο αυτοκίνητο, να χειριστεί τα συστήματα υποβοήθησης, τη δορυφορική πλοήγηση και τις εφαρμογές συνδεσιμότητας.

Οι επιφάνειες της καμπίνας καλύπτονται από τόσο από μαλακά, όσο και από σκληρά πλαστικά, με την εργονομία να κυμαίνεται σε πολύ καλά επίπεδα. Εξαιρετική είναι και η πρακτικότητα, περιλαμβάνοντας θέσεις για μικροαντικείμενα και ποτήρια τόσο στις εμπρός θέσεις, όσο και στις πίσω.

Στο πίσω κάθισμα μπορούν να φιλοξενηθούν με περίσσια άνεση δύο ενήλικες επιβάτες, ακόμα και τρεις με ελάχιστες παραχωρήσεις. Οι χώροι είναι από τους καλύτερους στην κατηγορία, ενώ το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 472 λίτρων με κιτ επισκευής ελαστικού και 409 λτ. με ρεζέρβα ανάγκης. Παρότι καλύπτει τις ανάγκες τεσσάρων ατόμων, ο χώρος αποσκευών χάνει πόντους λόγω του διαιρούμενου καλύμματος, το οποίο πρέπει να αφαιρεθεί για να αξιοποιηθεί πλήρως η πρακτικότητά του.

Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει

Το μοτέρ των 1.461 κ.εκ ταιριάζει γάντι στη χώρα μας

Κάτω από το καπό του Kadjar βρίσκεται ο άκρως επιτυχημένος 1.500άρης diesel κινητήρας, που γνωρίζουμε τόσο από τα μοντέλα της Nissan, όσο και της Mercedes. Πρόκειται για ένα εξαιρετικό μηχανικό σύνολο που ταιριάζει απόλυτα στις ανάγκες της ελληνικής αγοράς, συνδυάζοντας την απόδοση με την οικονομία. Αποδίδει 110 ίππους και 260 Nm ροπής, έχοντας γραμμική απόδοση και δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών. Συνδυάζεται με εξάρι μηχανικό κιβώτιο, προσφέροντας ικανοποιητικές επιδόσεις. Βέβαια, το μεγάλο προσόν του μοτέρ είναι η κατανάλωση καυσίμου, καθώς σε πραγματικές συνθήκες η μέση κυμαίνεται στα 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι μόλις 99 γρ.χλμ.

Πολυταξιδεμένο

Παρά την απόσταση των 20 εκατοστών από το έδαφος η συμπεριφορά του είναι υποδειγματική

Το νέο crossover των Γάλλων προσφέρει από τα πρώτα χιλιόμετρα μια ευχάριστη αίσθηση στον οδηγό. Κινείται με την ίδια άνεση τόσο μέσα στην πόλη, όσο και στον αυτοκινητόδρομο, με τη λειτουργία της ανάρτησης και το στιβαρό πλαίσιο να ενισχύουν τον ασφάλτινο προσανατολισμό του. Εκεί όπου θα το εκτιμήσει ο χρήστης είναι στο επαρχιακό δίκτυο, καθώς ακόμα και σε συνθήκες πίεσης παραμένει σταθερό, δίνοντας μιας αίσθηση ασφάλειας στους επιβάτες.

Παρότι δικίνητο, το Kadjar 1.5 dCi μπορεί να κινηθεί σε χαλαρές εκτός δρόμου διαδρομές χάρη στην αυξημένη απόσταση του αμαξώματος. Σε πιο απαιτητικές επιφάνειες, η τετρακίνηση είναι απαραίτητη, αλλά διατίθεται αποκλειστικά στην έκδοση 1.6 dCi με τους 130 ίππους.

Η γαλλική πρόταση

Το Kadjar έχει όλα τα φόντα για να πρωταγωνιστήσει

Αναμφίβολα το Kadjar είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα crossover που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην αγορά.  Το εκλεπτυσμένο design, οι χώροι, οι τεχνολογίες, η φρέσκια προσέγγιση της καμπίνας, η ποιότητα κύλισης και οι οδηγικές αρετές του, το φέρνουν απευθείας στην πρώτη γραμμή. Η έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 λίτρου δικαίως ξεχωρίζει στην γκάμα του μοντέλου, λόγω της οικονομίας και της ανταγωνιστικής τιμής.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Renault Kadjar 1.5 dCi
Κυβισμός (cc) 1.461 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 110/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 260/1.750
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 11,9
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 181
Μέση Κατανάλωση (κιλα/100χλμ.) 3,8
Εκπομπές Ρύπων CO2 99 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας 89,1 €
Μήκος (μέτρα) 4.449
Πλάτος (μέτρα) 1.836
Ύψος (μέτρα) 1.607
Βάρος (κιλά) 1.380
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 472
Τιμή (από…) 22.340 €

Η πρόταση των Γάλλων στα crossover κερδίζει τις εντυπώσεις
Προτείνουμε την εξοπλιστική έκδοση Dynamic με το πλήρες πακέτο ασφαλείας
Άνετα και ευρύχωρα τα πίσω καθίσματα
Η οθόνη αφής περιλαμβάνει κάθε λειτουργία και εφαρμογή


Δείτε εδώ όλες τις εκδόσεις του νέου μοντέλου της Renault

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 14 Οκτωβρίου 2016, 09:58