Αδάμ Αλεξόπουλος

Σε ένα απέραντο υπαίθριο πάρκινγκ έχουν μετατραπεί οι κεντρικές αρτηρίες της Αττικής, λόγω της 24ωρης απεργίας που προκηρύχθηκε από το Εργατικό Κέντρο της Αθήνας και συμμετέχουν οι εργαζόμενοι των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό σημαίνει ότι η Αττική θα παραμείνει χωρίς δρομολόγια Μετρό, ΗΣΑΠ, λεωφορείων, τρόλεϊ και τραμ για όλη την ημέρα και έχει ως αποτέλεσμα οι πολίτες να αναγκαστούν να χρησιμοποιήσουν για τις μετακινήσεις τους, τα οχήματά τους.

Τα προβλήματα

Τα κυριότερα προβλήματα εντοπίζονται στην Αθηνών – Κορίνθου από Δαφνί έως διυλιστήρια, στην άνοδο της λεωφόρου Αλεξάνδρας, στην Κατεχάκη, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα, στην κάθοδο της λεωφόρου Κηφισίας, στην κάθοδο της Βασιλίσσης Σοφίας και την Βασιλέως Κωνσταντίνου, στην άνοδο της λεωφόρου Συγγρού, στην Αχιλλέως/Μάρνης, στην Πειραιώς και στο λιμάνι του Πειραιά. Τέλος, στην Αθηνών Λαμίας, από το ΚΤΕΛ έως την Αττική Οδό και από την Αττική Οδό έως το ΚΤΕΛ αντίστοιχα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ανάλογα προβλήματα παρατηρούνται και σε άλλα σημεία του οδικού δικτύου, οπότε οι οδηγοί όλων των οχημάτων θα πρέπει να συγκρατήσουν τον θυμό τους, να κάνουν υπομονή και να τηρούν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, όπως για παράδειγμα την τήρηση της απαγόρευσης κυκλοφορίας στην λωρίδα έκτακτης ανάγκης.

Δείτε χάρτη με την κίνηση στις 8.30 το πρωί της Τετάρτης:

Δείτε live την ενημέρωση της Τροχαίας Αττικής για την κίνηση στους δρόμους 

Δείτε ζωντανή εικόνα από το 17ο χλμ. της Αθηνών – Λαμίας

 

 

Γιατί γίνεται η απεργία 

Η 24ωρη απεργία γίνεται με αφορμή το νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών για τους εργαζόμενους στις ΔΕΚΟ, που σύμφωνα με σχετικές ανακοινώσεις «συνιστά έμμεσο ξεπούλημα των δημόσιων υπηρεσιών» και ψηφίζεται στη Βουλή. Μάλιστα, στις 12:00 το μεσημέρι προγραμματίζεται και συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο.

Συγκεκριμένα, το Εργατικό Κέντρο Αθηνών στην ανακοίνωσή του αναφέρει: «Κατακρημνίζεται το εργασιακό καθεστώς των εργαζομένων σε δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς με την εισαγωγή ρυθμίσεων που οδηγούν σε εργαζομένους δύο ταχυτήτων. Ακυρώνονται οι επιχειρησιακές ΣΣΕ και οι κανονισμοί εργασίας για τους νεοπροσλαμβανόμενους. 

Ανοίγει η πόρτα για ενοικιαζόμενους εργαζομένους και σε δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς. Καταργούνται η πλήρης απασχόληση και η απασχόληση αορίστου χρόνου με τη δυνατότητα πρόσληψης εκτάκτων υπαλλήλων και μάλιστα όχι σε υποστηρικτικά συστήματα αλλά και σε βασικές ειδικότητες.

Εκμηδενίζεται ο ρόλος του ΑΣΕΠ στο σύστημα προσλήψεων σε τυπικό έλεγχο λίγων ημερών, που δεν θα ολοκληρώνεται ποτέ, δίνοντας τη δυνατότητα σε επιτροπές των ίδιων των εταιρειών να καθορίζουν τον τρόπο επιλογής προσωπικού εισάγοντας πλέον και την έωλη διαδικασία της προσωπικής συνέντευξης. Φαλκιδεύεται η δυνατότητα των εργαζομένων στον ΟΑΣΑ και στις θυγατρικές του να υπάγονται στο σύστημα κινητικότητας του ν. 4440/2016».

Στο ίδιο μήκος κύματος είναι και η ανακοίνωση των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: «Ενώ η κοινωνία βιώνει, καθημερινά, τις συνέπειες της ιδιωτικοποίησης της ΔΕΗ, με τις δραματικές αυξήσεις στη τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος, η Κυβέρνηση προωθεί τα σχέδιά της για την ιδιωτικοποίηση της Ε.Υ.Δ.Α.Π. και των εταιρειών Αστικών Συγκοινωνιών, όπως ο Ο.Α.Σ.Α., η ΣΤΑ.ΣΥ. και η Ο.Σ.Υ., αδιαφορώντας για τις συνέπειες από την κερδοσκοπική ασυδοσία, που θα υπάρξουν για το μέγιστο αγαθό, το νερό και τις Αστικές Συγκοινωνίες».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης