Σειρά πρωτοβουλιών που αφορούν στην εύρυθμη λειτουργία των δήμων αναλαμβάνει η ΚΕΔΕ, αντιλαμβανόμενη τις ανάγκες τους, τις οποίες κοινοποιεί σε όλους τους δημάρχους της χώρας με επιστολή του ο πρόεδρος της Ένωσης Γιώργος Πατούλης.

Ανάμεσα στις πρωτοβουλίες αυτές περιλαμβάνεται η σύσταση και επιχειρησιακή οργάνωση ενός ολοκληρωμένου υποστηρικτικού δικτύου ενημέρωσης όλων των δήμων της χώρας, υπό τη μορφή HELP DESK.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Η συγκεκριμένη νέα υπηρεσία θα αναλάβει να συγκεντρώνει, καταγράφει και να δίνει άμεσες απαντήσεις και λύσεις (το αργότερο εντός 24 ωρών) σε τρέχοντα θέματα που απασχολούν τους δήμους, αντιμετωπίζοντάς τα υπεύθυνα, με επιστημονικό και τεκμηριωμένο τρόπο, αξιοποιώντας ταυτόχρονα το επιστημονικό δυναμικό που στελεχώνει τις υπηρεσίες της ΚΕΔΕ» δήλωσε ο κ. Πατούλης.

Για τη λειτουργία του HELP DESK από την Τρίτη τέθηκαν στη διάθεση των δήμων στην ΚΕΔΕ:
– δύο απευθείας τηλεφωνικές γραμμές (210-3800682 & 2132147577)
– μία τηλεφωνική γραμμή fax ( 210 – 3307183)
– ένας λογαριασμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: kedkegr@gmail.com.

Όπως σημείωσε ο κ. Πατούλης, παράλληλα με τη λειτουργία του τηλεφωνικού υποστηρικτικού δικτύου υπάρχει και η δυνατότητα μέσα από την ηλεκτρονική σελίδα της ΚΕΔΕ (www.kedke.gr) οι δήμοι να έχουν άμεση και καθημερινή ενημέρωση για θέματα της Ένωσης και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Επιπλέον, μπορούν να αξιοποιήσουν και σχετικό πληροφοριακό υλικό που υπάρχει στο ηλεκτρονικό περιοδικό της ΚΕΔΕ, www.localit.gr, για θέματα επικαιρότητας, και γενικότερης αυτοδιοικητικής ύλης με ειδικά ρεπορτάζ και αφιερώματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης