Στην αλλαγή της τιμολογιακής πολιτικής στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ), η οποία είχε προκαλέσει πληθώρα αντιδράσεων πριν από δύο χρόνια σε μεγάλο τμήμα του πληθυσμού, προχωρεί το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Αξιωματούχοι του υπουργείου εκτιμούν ότι από τη μείωση στις τιμές των εισιτηρίων οι συγκοινωνιακοί φορείς θα χάνουν σε ετήσια βάση 10 εκατ. ευρώ, χρηματικό ποσό όμως που μπορεί να καλυφθεί μακροπρόθεσμα μέσω της αύξησης των μετακινήσεων και της ποιοτικής αναβάθμισης των ΜΜΜ. Ήδη, σύμφωνα με τον επικεφαλής του ΟΑΣΑ κ. Γρηγόρη Δημητριάδη, το α΄ τρίμηνο του έτους παρατηρείται αύξηση εσόδων 6,3 εκατ. ευρώ από τις μηνιαίες κάρτες.
Αλλαγές στα εισιτήρια
Ειδικότερα, ο κ. Χρυσοχοΐδης ανέφερε πως από τον Σεπτέμβριο θα υπάρχει μόνο ένας ενιαίος τύπος κομίστρου, η τιμή του οποίου θα ανέρχεται σε 1,20 ευρώ, αντί 1,40 ευρώ που ισχύει σήμερα.
Με τη νέα τιμολογιακή πολιτική που εφαρμόζει το Υπουργείο Μεταφορών από την 1η Σεπτεμβρίου θα υπάρχει μια ενιαία κάρτα για όλα τα μέσα, η οποία θα κοστίζει 30 ευρώ, ενώ η αντίστοιχη τιμή για τους φοιτητές θα διαμορφωθεί στα 15 ευρώ.
Ήδη, πάντως, έχουν εκφραστεί οι πρώτες αντιδράσεις για τη μείωση στην ισχύ του νέου εισιτηρίου, καθώς αρκετοί είναι εκείνοι που επισημαίνουν τις μεγάλες καθυστερήσεις στις μετεπιβιβάσεις των ΜΜΜ, με αποτέλεσμα να τίθεται το ερώτημα τού κατά πόσο ο χρόνος των 70 λεπτών θα επαρκεί για τις μετακινήσεις.
Σε κάθε περίπτωση θα υπάρξει και εντατικοποίηση των ελέγχων, ώστε να αντιμετωπιστεί η εισιτηριοδιαφυγή, με παράλληλη εφαρμογή τουρνικέ στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ για είσοδο των επιβατών μόνο από την μπροστινή πόρτα.