«Ήμουν και εγώ ένας από τους αμέτρητους επιβάτες που ταλαιπωρήθηκαν από τις καθυστερήσεις των δρομολογίων του Προαστιακού την Τετάρτη το απόγευμα. Με έκπληξη και λύπη διαπίστωσα πως στην Κόρινθο, αν και κατεβήκαμε περισσότεροι από ποτέ, μόνο δύο άτομα πήγαμε να πάρουμε την αποζημίωση από τα γκισέ, που λόγω της καθυστέρησης, όλοι την δικαιούμασταν.

Προφανώς πολλοί από εμάς δεν είναι ενήμεροι σχετικά με το πόσο εύκολη διαδικασία είναι και πότε δικαιούμαστε την αποζημίωση. Όταν το δρομολόγιο έχει πάνω από 20′ καθυστέρηση δικαιούστε αποζημίωση ίση με το αντίτιμο της διαδρομής. Απλά πηγαίνετε στο γκισέ στο σταθμό προορισμού με το εισιτήριο και ζητάτε τα χρήματα. Σημειώνουν τα στοιχεία σας (όνομα, αριθμό ταυτότητας, διεύθυνση και τηλέφωνο) και σας δίνουν τα χρήματα στο χέρι.

Είναι τυπική διαδικασία την οποία οι υπάλληλοι γνωρίζουν καλά (την κάνουν συχνά) οπότε δεν θα σας δημιουργήσουν πρόβλημα. Την Τετάρτη με το που είδε η υπάλληλος να πλησιάζουμε με τα εισιτήρια στο χέρι, είχε ήδη βγάλει χαρτί, για να σημειώσει τα στοιχεία μας. Αφού τα δικαιούμαστε δεν υπάρχει λόγος να μην τα πάρουμε.

Ίσως στο τέλος – τέλος να είναι και αυτό ένα μέσο πίεσης. Άλλο είναι να δίνουν πίσω μόνο το κόστος δύο εισιτηρίων, αφού τόσοι διεκδίκησαν την αποζημίωση και άλλο να επιστρέψουν το αντίτιμο των εισιτηρίων σε 200 άτομα».

Πηγή: proastiakos.ning.com

Διαβάστε επίσης:

«Προαστ(ε)ιακός για γέλια και για κλάματα» Πέμπτη, 22 Ιουλίου 2010