Από νωρίς το πρωί, πριν ανοίξουν τα γραφεία, προσέρχονται στις εφορίες της Θεσσαλονίκης οι φορολογούμενοι, κυρίως ηλικιωμένοι για να πάρουν κλειδάριθμο, που είναι απαραίτητος σε αρκετές περιπτώσεις ηλεκτρονικής υποβολής των φορολογικών δηλώσεων με αποτέλεσμα όσο περνάει η ώρα να συνωστίζονται όλο και περισσότεροι πολίτες στους χώρους αναμονής.

Παρά το γεγονός πως στα αρμόδια Τμήματα Μητρώου των ΔΟΥ, το προσωπικό ενισχύεται περιστασιακά για την εξυπηρέτηση των φορολογουμένων, οι ουρές δεν αποφεύγονται καθώς οι περισσότεροι φορολογούμενοι επιλέγουν να μεταβούν στην εφορία όπου υπάγονται για τη λήψη του κλειδάριθμου.

Σε ΔΟΥ που βρίσκεται στο κέντρο της Θεσσαλονίκης οι πολίτες γράφουν τα ονόματα τους σε μια κόλλα χαρτί και στη συνέχεια, διαθέσιμος υπάλληλος, αλλά και οι ίδιοι αν χρειαστεί, ειδικότερα οι νεότεροι και πιο δραστήριοι, αναλαμβάνουν ρόλο διεκπεραιωτή αφού δεν υπάρχει ηλεκτρονικό σύστημα που να εκδίδει αριθμούς προτεραιότητας.

Για να μην επικρατήσει το χάος αλλά και για να εξυπηρετηθούν όλοι καθώς η αναμονή λόγω ζέστης, εκ των πραγμάτων γίνεται ανυπόφορη, φωνάζουν δύο ή τρία ονόματα από τη λίστα ώστε οι ενδιαφερόμενοι να βρίσκονται σε ετοιμότητα.

Πηγή: thesstoday.gr
Επιμέλεια: Άννα Μορφούλη