Στην εποχή του διαδικτύου, των κοινωνικών δικτύων και του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι κριτικές-βαθμολογήσεις που γράφει κάποιος και τις αναρτά σε κάποια ιστοσελίδα, π.χ. για ένα ξενοδοχείο ή για ένα εστιατόριο, παίζουν σημαντικό ρόλο, επειδή επηρεάζουν σημαντικά άλλους χρήστες-καταναλωτές.
Μία νέα αμερικανική έρευνα διαπίστωσε ότι όταν η κριτική γίνεται αμέσως μετά το γεγονός (τη διαμονή, το φαγητό κ.α.), τείνει να είναι πιο αρνητική. Όταν όμως γράφεται με χρονική καθυστέρηση, είναι πολύ πιο θετική. Επίσης, όσο πιο μακριά έχει πάει κάποιος για να κάνει διακοπές, για να φάει κ.λπ. τόσο πιο θετική είναι η κριτική του μετά. Για τα κοντινά μέρη, είναι σαφώς πιο δηκτικός…
Διαβάστε τη συνέχεια στο govastileto.gr
