Άρχισαν και επισήμως οι εκπτώσεις και πριν ξεχυθείτε στα μαγαζιά καλό είναι να έχετε μερικές οδηγίες για να μην παρασυρθείτε σε λάθος αγορές και για μια ακόμα φορά βρεθείτε στην ντουλάπα σας με το περίφημο “δεν έχω να φορέσω τίποτα”.

Τελικά, χωρίς προγραμματισμό αγορών, θα καταλήξετε να συλλέξετε ό,τι βρεθεί στο δρόμο σας, απλά και μόνο γιατί το βρήκατε σε συμφέρουσα τιμή και όχι γιατί στα αλήθεια το χρειαζόσασταν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κανόνας πρώτος: μετρήστε το budget σας, κοινώς ποιο είναι το ποσό που θα διαθέσετε για τις αγορές σας και ξεχάστε τις κάρτες, γιατί στο τέλος πάλι δεν θα έχετε να πληρώσετε το ηλεκτρικό.

Κανόνας δεύτερος: τι είναι αυτό που χρειάζεστε  πραγματικά, ένα παντελόνι, ακριβά μεταξωτά  μπλουζάκια, μια καπαρντίνα, μια γούνα –μη γελάτε, για πάρτε την το χειμώνα και θα σας πω εγώ, θα την βρείτε στην τριπλή τιμή.

Ένας βασικός κανόνας είναι να αγοράζουμε πράγματα εκτός της εποχής τους, γιατί τότε θα τα βρούμε φτηνότερα, όπως π.χ.  χαλιά, παλτά, μπότες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι εκπτώσεις είναι καλές επίσης για αγορές επίπλων και γενικά είδη σπιτιού, που σίγουρα είναι απαραίτητα. Θα πρέπει να έχετε τσεκάρει τις τιμές τους από πριν.

Επίσης, η αγορά μιας καλής κλασσικής δερμάτινης τσάντας που θα φορέσετε όλη τη χρονιά, αλλά και διαχρονικών αξεσουάρ, που θα προσθέσουν κομψότητα στην εμφάνισή σας και θα ανεβάσουν τις μετοχές σας στον κύκλο σας.

Προσοχή στα ρούχα της που είναι της μόδας και ειδικά σε αυτά που διαφημίστηκαν όλη τη χρονιά από τα περιοδικά, διεθνή και ελληνικά, καθώς σε λίγους μόνο μήνες θα δείχνει περσινό πάνω σας. Προτιμήστε κλασσικά κομμάτια, όπως ένα μαύρο κοστούμι που μπορεί να συνδυαστεί με πολλά πουκάμισα και μπλουζάκια,  και κλασσικά χρώματα που δεν επηρεάζονται από μόδες.

Προσοχή στις φίρμες που κάνουν… μπαμ πχ dolce & gabbana, εμπριμέ του 2008.

Πάρτε μαζί σας κάποια φίλη ή και καλύτερα φίλο – οι άντρες είναι πιο ειλικρινείς – προβάρετε ότι πρόκειται να αγοράσετε και μόνο αν περάσουν από την έγκρισή τους να μπουν στον λογαριασμό. Κλείστε τα αυτιά σε όσα σας λένε οι πωλήτριες για ευνόητους λόγους.

Η μόδα αλλάζει τόσο γρήγορα όσο και τα κινητά τηλέφωνα. Ότι και να επιλέξετε σκεφτείτε πως σκοπός σας είναι να το φοράτε τουλάχιστον για τα επόμενα δύο χρόνια, αν θέλετε φυσικά να αποσβέσετε τα χρήματά σας.

Τέλος μη ξεχνάτε ότι το shopping είναι κουραστικό και ειδικά στις εκπτώσεις, πάρτε μαζί το κέφι σας, και κάντε το… sex & the city.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης