Όλα δείχνουν πως ο αργός θάνατος των αμερικανικών εβδομαδιαίων εντύπων συνεχίζεται.

Όπως γράφει το «Vanity Fair», το πανίσχυρο περιοδικό «New York» θα εκδίδεται δύο φορές τον μήνα, αρχής γενομένης από τον ερχόμενο Μάρτιο. «Τα καταδικαστικά οικονομικά ζητήματα ενός εβδομαδιαίου περιοδικού μπορούν να εξηγηθούν με μόνο μία λέξη: Newsweek» έγραψε ο David Carr των «New York Times». Όμως, υπάρχουν πολλές διαφορές μεταξύ του New York και του Newsweek και ως εκ τούτου πολλοί λόγοι για να μην πανικοβάλλονται οι πολλοί ένθερμοι αναγνώστες του «New York».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μεταξύ του 2010 και του 2013 το online σκέλος του Newsweek ήταν το Daily Beast, ένα site που, όπως έγραψε το Adweek τον Αύγουστο του 2013 μετά την πώληση του Newsweek στη LBT Media, «ήταν στον δρόμο να χάσει 12 εκατομμύρια δολάρια μέσα στη χρονιά». Σε αντίθεση, τα κέρδη από τα online σκέλη του «New York» (το Daily Intelligencer, το the Cut και το Vulture μεταξύ άλλων), σύμφωνα με τους «New York Times», «τον ερχόμενο χρόνο θα ξεπεράσουν τα κέρδη που προέρχονται από τις διαφημίσεις του εντύπου, ενώ τα κέρδη από τις online πλατφόρμες αυξάνονται με ποσοστό 15% κάθε χρόνο».

Προς το παρόν, πάντως, δεν προβλέπονται απολύσεις, ενώ το Cut θα εισβάλλει στην έντυπη εκδοχή με τα πολύ έξυπνα infographics που έγιναν κάτι σαν σήμα κατατεθέν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης