Μία νέα υπηρεσία προσφέρει η διαδικτυακή ιστοσελίδα «YouTube» του ομίλου «Google», η οποία δίνει τη δυνατότητα στα Μέσα ενημέρωσης να παρουσιάζουν τις θέσεις τους και να συγκεντρώνουν πληροφορίες από τους πολίτες.
Η υπηρεσία αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί από επιχειρήσεις για προωθητική πολιτική από μη κερδοσκοπικές ομάδες και από πολιτικές οργανώσεις για την πραγματοποίηση ερευνών.
Πλήθος Μέσων, όπως η δημόσια αμερικανική ραδιοφωνία (NPR), η διαδικτυακή εφημερίδα «Huffington Post», αλλά και η «Washington Post», έχουν ήδη δείξει ενδιαφέρον για την αξιοποίηση της υπηρεσίας.
