Με λευκή χλαμύδα και σανδάλια πάνω στη μοτοσυκλέτα, κοντοκομμένο γένι και τα μαλλιά στον άνεμο δεμένα με κορδέλα, οραματίστηκε ο διευθυντής της Liberation, Λoράν Ζοφρέν, το πορτραίτο του «Οδυσσέα της Ελλάδας του 2015».

Γνωστός για την πλατιά του καλλιέργεια και τη γνώση της ελληνικής μυθολογίας, ο Λοράν Ζοφρέν επιχειρεί μια φιλόδοξη παρωδία, έναν παραλληλισμό των πρωταγωνιστών της εξάμηνης διαπραγμάτευσης στην Ευρώπη, με τους μυθικούς ήρωες του παρελθόντος.

Ο Λ. Ζοφρέν τιτλοφορεί το πόνημά του «Ομηρική Συμφωνία», και μ’ αυτό καλύπτει ολόκληρη την τελευταία εξωτερική σελίδα της εφημερίδας. Εξηγεί ότι ο «Οδυσσέας 2015» προτιμήθηκε τελικά «από τον πρώην υπουργό οικονομικών Βαρουφάκη», προκειμένου να αποφευχθεί το Grexit και να μη χολωθεί η Γερμανία.

Σε αντίθεση με τον πρώην υπουργό, δεν περνάει τις διακοπές του στην Αίγινα αλλά στην Ιθάκη…όπου μας παρουσιάζει την πιστή του σύζυγο Πηνελόπη που πλέκει και ξεπλέκει τα ρούχα της οικογένειας με το μαλλί που δίνουν οι κατσίκες, που βόσκουν τριγύρω. Με στημένο έτσι το σκηνικό και με ένα ποτήρι ρετσίνας στο χέρι, ο «Οδυσσέας 2015» διηγείται στον επισκέπτη του τα των διαπραγματεύσεων με τους θεσμούς: «Ηταν κάτι το ομηρικό» λέει, « τελικά όμως ο συμβιβασμός ήταν ο καλύτερος δυνατός για τον ελληνικό λαό».