Η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Ryanair απολογήθηκε δημοσίως για μια καμπάνια που έκανε στις αρχές του έτους και με την οποία δυσφημούσε την ανταγωνίστρια εταιρεία της, easyJet και τον ιδιοκτήτη της, Στέλιο Χατζηιωάννου.
Εκείνη η διαφήμιση, η οποία είχε δημοσιευτεί στις εφημερίδες «The Guardian» και «Daily Telegraph» τον περασμένο Ιανουάριο και Φεβρουάριο, είχε μια φωτογραφία του Στέλιου Χατζηιωάννου και την πρόταση «easyJet – Mr Late Again» (easyJet – Ο κύριος Αργοπορία και πάλι).
Ο ιδιοκτήτης της easyJet άσκησε δίωξη για δυσφήμιση και δικαιώθηκε. Έτσι η Ryanair προχώρησε σε δημόσια συγγνώμη προς τον ίδιο και την easyJet, ενώ υποχρεώθηκε να τον αποζημιώσει με το ποσό των 50 χιλιάδων λιρών.
Η συγγνώμη της Ryanair
Ο Στέλιος Χατζηιωάννου είπε σε βρετανικά ΜΜΕ πως σκοπεύει αυτό το Σαββατοκύριακο να δημοσιεύσει μια δική του απάντηση στην «συγγνώμη» του ιδιοκτήτη της Ryanair, Michael O’Leary.
Η απάντηση που ετοιμάζει ο Stelios
