Αυξημένα κατά 16,64% ήταν τα παράπονα και οι καταγγελίες που δέχθηκε πέρυσι, σε σχέση με το 2009, το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.). Το ίδιο χρονικό διάστημα, πάντως, αυξήθηκαν κατά 18% και τα οφέλη για τους καταναλωτές που προσέφυγαν στο Κέντρο, όπως αναφέρει σε σημερινή του ανακοίνωση το ΚΕ.Π.ΚΑ..
Συγκεκριμένα, το ΚΕ.Π.ΚΑ. δέχθηκε το 2010 συνολικά 13.724 καταγγελίες-παράπονα καταναλωτών και η συνολική ωφέλειά τους, ύστερα από παρέμβαση του Κέντρου, ανήλθε στο συνολικό ποσό των 498.913,64 ευρώ. Ποσοστό 99,62% των καταγγελιών επιλύθηκε υπέρ των καταναλωτών, έπειτα από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ. στους προμηθευτές.
Το 2010, πάντως, ήταν η χρονιά των τραπεζών και των υπερχρεωμένων νοικοκυριών. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι τις πρώτες θέσεις στη λίστα κατέλαβαν πέρυσι τα παράπονα-καταγγελίες για τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες (3.918), τα ελαττωματικά προϊόντα (1.772) και τις υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος (1.636).
Αναφορικά με τη ρύθμιση των οφειλών υπερχρεωμένων καταναλωτών, το ΚΕ.Π.ΚΑ. αναφέρει ότι συνέλεξε 937 υπογραφές, προκειμένου να ασκηθούν πιέσεις στην κυβέρνηση, ώστε να ψηφιστεί ο σχετικός νόμος.
Σύμφωνα με το Κέντρο, περισσότεροι από 2.260 καταναλωτές ζήτησαν πληροφόρηση και συμβουλές για το συγκεκριμένο θέμα και, έχοντας λάβει ενημερωτικό υλικό και αιτήσεις για τις τράπεζες, ξεκίνησαν τη διαδικασία ένταξής τους στη ρύθμιση.
Τελικά, 157 καταναλωτές κατέθεσαν τα δικαιολογητικά τους, 135 καταναλωτές συναντήθηκαν με τους ειδικούς του κέντρου και προετοιμάστηκαν οι προτάσεις προς τις τράπεζες και 120 φάκελοι απεστάλησαν προς τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, που αντιστοιχούν σε 439 σχέδια ρύθμισης οφειλών.
