Η κρίση, ο αδυσώπητος ανταγωνισμός, σύμφωνα με τους ανθρώπους της «ΔΩΔΩΝΗ» έφερε αρνητικά αποτελέσματα για τη βιομηχανία το 2009, παρά την αύξηση των πωλήσεων. Η εταιρεία μέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινώσει κάποια αλλαγή στις τιμές απορρόφησης του γάλακτος. Το 2009 αφήνει μια γλυκόπικρη γεύση για τη γαλακτοβιομηχανία «ΔΩΔΩΝΗ». Αυτό προέκυψε από την πρόσφατη τακτική γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας, κατά την περιγραφή του απολογισμού του 2009, εκ μέρους του προέδρου Δημήτρη Παλαιοθόδωρου.

Σημαντική ήταν η έκκληση του κ. Παλαιοθόδωρου προς τους παραγωγούς – μέλη της «ΔΩΔΩΝΗΣ», να στηρίξουν το καινούργιο «μαγαζί», αγοράζοντας ζωοτροφές από τη «ΖΩΟΔΩ».

Οικονομικά αποτελέσματα
Οι πωλήσεις του ομίλου κατά το 2009 κατέγραψαν μια μικρή αύξηση της τάξεως του 0,30%, από τα 110,380 εκατ. ευρώ του 2008 στα 110,712 εκατ. του προηγούμενου έτους. Τα κέρδη προ φόρων σημείωσαν μείωση κατά 8,71 ποσοστιαίες μονάδες και τα κέρδη μετά από φόρους αντίστοιχα μείωση κατά 32,22 μονάδες. Για τη μητρική επιχείρηση τώρα, ο κύκλος εργασιών μειώθηκε κατά περίπου 8 εκατ. ευρώ ή 7,2 ποσοστιαίες μονάδες και τα κέρδη μετά από φόρους κατά 18,34 μονάδες – από τα 1.881 εκατ. ευρώ του 2008, πέσαμε στα 1.536 εκατ. ευρώ, το 2009.

Από τα αποθέματα των προϊόντων, η φέτα «ΔΩΔΩΝΗ» παρουσιάζει μείωση, γεγονός που σημαίνει πως παραμένει ηγέτιδα στο χώρο, ενώ τα αντίστοιχα νούμερα για τα αιγοπρόβεια τυριά και τα σκληρά αγελάδος διαμορφώνονται μετά την καταστροφή 45 και 322 τόνων αντίστοιχα, το τελευταίο διάστημα. Σε σχέση με το 2008, τα αποθέματα στο σύνολο παρουσιάζουν μείωση της τάξεως του 13%.

Στόχος της διοίκησης είναι η σύσταση εμπορικού τμήματος στη «ΔΩΔΩΝΗ», ώστε να παρακαμφθούν οι μεσάζοντες. Ο πρόεδρος μίλησε χαρακτηριστικά για «man to man» αντιμετώπιση της αγοράς, δηλαδή των αντιπροσώπων και των δικτύων.

Πηγή: ΠΑΣΕΓΕΣ