Θέλω να διαμαρτυρηθώ μέσα από το blog σας για την ελλιπή ενημέρωση και εξυπηρέτηση στα λουτρά Σιδηροκάστρου. Επισκεφτήκαμε για πρώτη φορά τα λουτρά για να απολαύουμε τις παροχές τους. Όντας αδαείς ρωτήσαμε για τις παροχές τους τηλεφωνικά πριν ξεκινήσουμε για εκεί αλλά και στην υποδοχή όταν φτάσαμε. Και στις δυο περιπτώσεις αναφέρθηκαν μόνο στα πριβέ χαμάμ που πρέπει να κλείσεις ραντεβού με την υπερβολική χρέωση 20€ για 2 άτομα για μισή ώρα (σημειώστε ότι στα πιο οργανωμένα λουτρά Αριδαίας είναι μόνο 15€ ανά 3 άτομα!…και εκεί η φυσική ομορφιά είναι ασύγκριτα ανώτερη.) Τυχαία λίγο πριν αναχωρήσουμε μάθαμε από άλλο πελάτη ότι υπάρχει στον ίδιο χώρο η Θερμαλία Πηγή που είναι μια μεγάλων διαστάσεων θερμαινόμενη πισίνα όπου μπορείς να κάνεις χρήση όση ώρα θέλεις μόνο με 6€. Για την πισίνα αυτήν δεν έγινε η παραμικρή νύξη από κανένα υπάλληλο των λουτρών όταν ρωτήθηκαν!… Μάλιστα κάναμε και ένα τρίτο τεστ: όταν πλέον επιστρέψαμε σπίτια μας ξανατηλεφωνήσαμε στην υποδοχή ρωτώντας για τις παροχές. Και αυτή την φορά πάλι η υπάλληλος αναφέρθηκε στα ακριβοπληρωμένα ραντεβού μόνο -παρότι επιμείναμε “μήπως υπάρχει και κάτι άλλο που μπορούμε να κάνουμε εκεί;” Μόνο όταν είπαμε ότι ακούσαμε ότι υπάρχει μια πισίνα μας απάντησε “α ναι! αυτό θα σας έλεγα τώρα…” Θεωρούμε λοιπόν ότι με δόλιο σκοπό οι εργαζόμενοι εκεί υποκρύπτουν τις υπόλοιπες παροχές που είναι πιο οικονομικές για να προωθήσουν τα πανάκριβα ραντεβού τους στα πριβέ χαμάμ και υδρομασάζ. Έτσι ο επισκέπτης φεύγει έχοντας την εντύπωση ότι τα λουτρά Σιδηροκάστρου είναι αφενός πανάκριβα και αφετέρου με φτωχές υπηρεσίες συγκριτικά με άλλα λουτρά που είναι πιο προσιτά, σε πιο όμορφο περιβάλλον και παρέχουν μεγαλύτερη ποικιλία υπηρεσιών (βλ. Αριδαία). Ευχαριστώ
Αργυρόπουλος