Με μειωμένες τιμές από 30% έως 40% κυρίως σε ελληνικά προϊόντα αλλά και με προσφορές προσπαθούν να προσελκύσουν καταναλωτές τοπικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη δυτική Θεσσαλονίκη.

Η πρωτοβουλία τους, την οποία στηρίζουν και οι οικείοι δήμοι, είχε ως αποτέλεσμα να αυξηθούν οι πωλήσεις κατά 30% έως 35% τους τελευταίους δύο μήνες.

Το δίκτυο των 25 και πλέον επιχειρήσεων που εδρεύουν στον Εύοσμο και το Κορδελιό αποφάσισε να προωθήσει τα ελληνικά προϊόντα, όπως τρόφιμα, έπιπλα, ρούχα, είδη δώρων και διακόσμησης, ακόμη και προϊόντα σούπερ μάρκετ, ρίχνοντας ταυτόχρονα τις τιμές προς όφελος των πολιτών. Η προβολή των τοπικών επιχειρήσεων, που προχωρούν και σε προσφορές, κληρώσεις δώρων κ.ά., γίνεται από τον οικείο δήμο αλλά και από τους ίδιους τους επιχειρηματίες που διανέμουν φυλλάδια με τα προϊόντα και τις τιμές στις οποίες πωλούνται.

Επί της ουσίας πρόκειται για ένα μέτωπο συνεργασίας του δήμου Ευόσμου-Κορδελιού με επιχειρήσεις της περιοχής. «Στόχος αυτού του δικτύου είναι η τόνωση της αγοραστικής κίνησης, η ενίσχυση της τοπικής αγοράς, ακόμη και η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας», τόνισε ο επιχειρηματίας Τάσος Ταστεμίρογλου, που είχε την ιδέα της πρωτοβουλίας.

Πηγή:εφ. Μακεδονία