ΟΙ ΑΜΟΝΤΑΡΙΣΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ

ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ.

ΕΙΔΗΣΗ ΕΙΝΑΙ… σύμφωνα πάντα με την μπάσα, υγρή φωνή της κυρίας Περδικέα που συμμετέχει στο μεσημεριανό Μπλα – Μπλα, ότι στο σήριαλ του Μέγκα, «μίλα μου βρώμικα», ο Γιάννης Σπαλιάρας έκοψε τα μαλλιά του (!!!)

Τι λες;;;… Πρώτη φορά το ακούω. Από την περσινή άνοιξη το «κομμένο μαλλί» του Γιάννη Σπαλιάρα, έχει μπει στο top ten των θεμάτων που απασχόλησαν την πολυτάραχη ζωή μας. Τέτοια ανατροπή δεν την περίμενα. Πώς είναι δυνατόν, από ένα κοντό καρέ να προκύπτει ένα «αλαγκαρσόν»… δεν βρίσκω τρόπο να το εξηγήσω.
Μου λείπουν όμως οι αντιδράσεις. Όπως: (Πώς αντέδρασε η οικογένεια; Πώς αντιμετώπισε ο ίδιος την παραμονή της μέρας που θα πήγαινε στο μπαρμπέρικο; Τι απέγιναν οι τρίχες; Κρατήθηκαν μήπως στο μουσείο μοντέρνας τέχνης; και… πώς μπόρεσε η κυρία Περδικέα να παρουσιάσει το θέμα, χωρίς να κρατήσει στο χέρι μια μικρή φουντίτσα με τρίχες από εκείνες που θυσιάστηκαν στον βωμό της τέχνης;)

(Το ρεπορτάζ λυπάμαι αλλά δεν ήταν πλήρες)

ΕΙΔΗΣΗ ΕΙΝΑΙ (στον σταυρό που κάνω, το διάβασα). Ο Ρέμος και ο Βέρτης είναι φίλοι και δεν είναι ανταγωνιστές, λέει το ρεπορτάζ. Απόδειξη αποτελεί το ότι κυκλοφορούν μαζί τα βράδια και οι γυναίκες δεν ξέρουν σε ποιον από τους δύο να κατευθυνθούν, με δεδομένο ότι και οι δύο δηλώνουν ελεύθεροι. Βρε κορίτσια… με δεδομένο ότι το ρεπορτάζ προειδοποιεί, μην εκτίθεστε και εσείς. Σεμνααααά – μαζεμένα – νοικοκυρεμένα.

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ: Στο TV «Έθνος» το τσιτάτο του CLIVE BARNES

«Η τηλεόραση, πράγματι, διέπεται από μια δημοκρατική κουλτούρα. Πρόκειται για μια μορφή πολιτισμού που είναι διαθέσιμη σε όλους και φιλοξενεί απολύτως ό,τι θέλουν οι άνθρωποι . Βέβαια το τρομακτικότερο πράγμα όλων είναι αυτό που θέλουν οι άνθρωποι»

ΕΙΔΗΣΗ ΕΙΝΑΙ… (σύμφωνα με τον κύριο Γρηγοράκη, τέως διατροφολόγο της Ελένης Μενεγάκη) ότι η τηλεθέασή της πέφτει γιατί αδυνάτισε πολύ και δεν δοκιμάζει τα φαγητά που μαγειρεύουν στο πλατό της εκπομπής.
Το βρήκα ιδιοφυές! Ποτέ, λοιπόν, μα ποτέ δεν είχα υποψιαστεί, ότι μπορεί να μαζέψεις τηλεθεατές, τρώγοντας μπροστά στην κάμερα.

Μήπως θα ήταν μια εξαιρετική ιδέα να προτείνει στον τέως πρωθυπουργό Κώστα, τώρα που έχει ελεύθερο χρόνο να περνάει από το πλατό και να φτιάχνουν τηγανόψωμα;

ΕΙΔΗΣΗ ΕΙΝΑΙ… ότι τις τελευταίες δυόμισι ώρες δεν υπάρχει ούτε ένα πλάνο της Ευγενίας Μανωλίδου στα κανάλια.

ΕΙΔΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΚΠΟΜΠΗ Η ΕΥΓΕΝΙΑ, στο ραδιόφωνο και μετά και στην τηλεόραση του Άλφα (με το κανάλι συζητά αποτον Σεπτέμβριο) Το υπέροχο θα ήταν να της πρότειναν να κάνει το πρωινό του ΑΛΦΑ για να δίνει καλύτερο lead in, στην Ελένη Μενεγάκη… Αλλά… υπάρχει και το «αλλά», επανέρχεται λέει ο Αντένα; Το Σταρ, νομίζω αποσύρθηκε προς το παρόν, γιατί ο Σταμάτης εκπαιδεύει τώρα την Αντζελα για ρόλο «Μανώλη Καψή» στο κεντρικό δελτίο, δεν έχει λοιπόν άλλο χρόνο για ιδιαίτερα.
Η κυρία Δημητρίου μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, βλέπει μαγνητοσκοπημένο φυσικά το δελτίο του Μέγκα, γράφει τις ερωτήσεις – παρεμβάσεις – σχόλια του Μανώλη Καψή, τον οποίο θεωρεί και ως πρότυπο σχολιαστή.

Το ΑΛΤΕΡ και η εκπομπή μεσημεριανό x-press παρουσίασε τον πρώην πεθερό του Αδώνιδος με την πρώην σύζυγό του, η οποία και εργάζεται στο βιβλιοπωλείο των Γεωργιάδηδων. Έρχεται σε λίγο… η άγνωστη οικιακή βοηθός η οποία εργάστηκε στο σπίτι της οικογένειας, το διάστημα 2 – 4ου – 1997 με 3 – 10ου 2001. Τι ποια οικιακή βοηθός; Εκείνη που καθάριζε στο σπίτι των Γεωργιάδηδων ή στο σπίτι των συμπέθερων ή στο σπίτι των κουμπάρων. Αλήθεια στον πρώτο γάμο του Άδωνι ποιος ήταν κουμπάρος; Στον πρώτο γάμο της Ευγενίας ποιος ήτανε κουμπάρος; Εμένα περιμένατε να σας βάλω τις φιτιλιές για να ψάξετε να βρείτε τα πρόσωπα «κλειδιά»;

ΕΙΔΗΣΗ ΕΙΝΑΙ: Ότι ο Σάββας Μπούμπουρας έκανε ρεπορτάζ για την ανακύκλωση υλικών. Τον είδανε στον ΣΚΑΙ και η Κατερίνα Χριστοφυλίδου, αισθάνθηκε ότι… ΤΡΙΖΕΙ η καρέκλα της. Καμιά φορά ξέρεις, στην τηλεόραση, από αλλού περιμένεις τη Ρουκέτα και από αλλού σου έρχεται. Ο Μπούμπουρας στον ΣΚΑΙ… Αν βγάλει ρεπορτάζ την επόμενη φορά για τα ΧΥΤΑ, νομίζω ότι οι εξελίξεις είναι μονόδρομος.

ΠΟΣΟ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΒΛΕΠΩ ΓΙΑ 100Η φορά θέμα «έρωτες που γεννήθηκαν στα πλατό». Μπορώ πλέον να σας πω ότι το συγκεκριμένο βίντεο – θέμα καταλήγει με πλάνα του Νίκου Μάνεση και της Φαίης Μαυραγάνη, αφού έχει προηγηθεί η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους με τον σύζυγό της, η Πέγκυ Ζήνα με τον Γιώργο Λύρα… κ.λ.π. Χρειάζονται δέκα ρεπόρτερς καναλιών με οκτάωρα μοντάζ χρεωμένα ο καθένας για το ίδιο θέμα που «παίζει» με συνέπεια σε: Ελεονώρα Μελέτη, Χριστίνα Λαμπίρη, Φαίη Σκορδά, Ελένη Μενεγάκη, t v weekend, «Μέσα στην Καλή χαρά», «Όμορφος κόσμος» και… συνεχίζεται η «λούπα» με την ίδια ένταση κάθε τηλεοπτική σαιζόν. Μήπως να γινόταν μία φορά το θέμα από έναν και να… μοιραζότανε σε κόπιες και οι αρχισυντάκτες να αποφάσιζαν ποιος θα πάρει πρώτος, ποιος δεύτερος… ποιος τρίτος…
Ιδια θέματα, ίδια πρόσωπα, ίδιες μουσικές, ίδια πλάνα, ίδια ατμόσφαιρα.

ΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΣΤΗ ΜΙΚΡΗ ΟΘΟΝΗ

(σε αυτό το σημείο χρησιμοποιώ το κληρονομικό χάρισμα)

Τον Γιώργο Τρούπη, (σύζυγο με τα ρεπό του της Άντζελας Δημητρίου) σχολιαστή στην εκπομπή της Χριστίνας Λαμπίρη (έρχεται χαλαρά)
Τον Μικρούτσικο περιμέναμε να κάνει νέα καριέρα στο ΣΤΑΡ, τον Τρούπη θα δούμε, να μου το θυμηθείτε.

ΕΙΔΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΕΛΑΣΗ ΤΗΣ ΠΟΠΗΣ ΤΣΑΠΑΝΙΔΟΥ

Την περσινή τηλεοπτική σαιζόν, η Πόπη πέρασε μια «αλαφιασμένη» χρονιά. Όσο ανέβαινε σε ποσοστά τηλεθέασης , τόσο έτριζε η καρέκλα της. Φέτος κάνει επέλαση. Καμιά φορά, σπανίως, αλλά καμιά φορά, μπορεί ο «αγώνας του καλού» να κερδίσει.

ΕΙΔΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ Ο ΑΛΕΞΗΣ ΚΟΥΓΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΣΥΖΥΓΟΥ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟ ΣΑΝΙΔΙ…

Γιατί έγινε η πρόταση στην Εύη Βατίδου να «παίξει» στο «αιδοίου μονόλογοι»;
Ε;;; Γιατί δεν έγινε πρόταση στην κυρία Μοιραράκη, ας πούμε, που το έχει το ταλέντο σε υπερθετικό βαθμό. Γιατί δεν έγινε στην Μαριλένα Παναγιωτοπούλου που είναι τροπαιούχος – θεατρολόγος. Γιατί δεν έγινε πρόταση στην Χριστίνα Αλούπη, που είναι νέα και «Σμαραγδοκαρυδίζει» στο πρόσωπο; Σκέψου τώρα αφεντικό να πάμε στο θέατρο της Βάνας και να δούμε σε μονόλογο την Εύη Βατίδου να ερμηνεύει τους «μονολόγους του αιδοίου»… (Εγώ έχω διαβάσει και το βιβλίο) Το βιβλίο είναι εκπληκτικό , τα κείμενα σκληρά και το έργο αν υπάρξουν καλές ερμηνείες θα έχει επιτυχία… αλλά η Εύη Βατίδου πώς; Μήπως να ξεκινούσε με κάτι πιο λάιτ;
Σοφά πάντως έπραξε και η Βάνα… Μόλις πήρε τα χαμπέρια…το ξανασκέφτηκε.

Εγώ πάντως αν… είχα νισάφι να παίξω στο θέατρο θα ξεκινούσα από το «σεσουάρ για δολοφόνους» και θα διεκδικούσα τον ρόλο του σεσουάρ, καταρχάς.

ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΟΛΑΦΟΣ

Πήρα ένα μέιλ από τη Μαρία «Έξτρα λαρτζ», όπως υπογράφει και μου είπε ότι είναι 1,65 και ζυγίζει 80 κιλά, χωρίς παπούτσια. Η αγωνία της εντοπίζεται στο τι πρέπει να φορέσει για να φαίνεται «κομψή». Καταρχάς Μαρία μου, γιατί να φαίνεσαι «κομψή» και για ποιον; Το «κομψή» δηλαδή ποιος το ορίζει;

Είμαι επίσης εναντίον των κορσέδων, των μασαζοκαλσόν, των ζελατίνων που τοποθετούνται εσωτερικά στο σώμα, αλλά, πάνω απ’ όλα είμαι εναντίον των τρικ. Φόρεσε ό,τι σου δίνει αυτοπεποίθηση και σκέψου ότι όσες είμαστε κερατωμένες, οι γκόμενες που παίξανε μπάλα ήταν τις περισσότερες φορές «για τα μπάζα» σε σχέση με τις μόνιμες. Α!!! και μην ξαναδείς next top model. Εκεί τις ανορεξικές τις θεωρούν μπουλούκες.

Τα φιλιά μου και… στη συνέχεια ο Σχιζομπαρμπέρης θα απαντήσει σε κουλά μέιλ που έλαβε καθώς… έχει κάνει πάρτι που υπάρχουν τύποι που αναζητούν την επικοινωνία μαζί του…

Εγώ σταματώ εδώ και… αναλαμβάνει τη σκυτάλη της επικοινωνίας ο Σχιζό…


Ξουρίζει Ο Μάκουλας. Παπαδόσηφος Το Χοντρό.

Mια και δεν έχω έμπνευση την σήμερον (που θα γράφανε και οι δημοσιογραφίσκοι στα περιοδικάκια), θερμά σάς ευχαριστώ που μού την προσφέρατε εσείς, με τις επιστολές σας, σε κάποιες από τις οποίες και θα προσπαθήσω ν’ απαντήσω.

-Στο φίλο Γιώργο Σ., ο οποίος μού έκανε την τιμή να μού εκμυστηρευτεί πολύ προσωπικές λεπτομέρειες από τη ζωή του. Γιωργάρα, κι ο Μέγας Αριστοτέλης ορφάνεψε σε τρυφερή ηλικία και μάλιστα και από τούς δύο γονείς, ωστόσο, τούτο δεν τον εμπόδισε να γίνει ο δημιουργός τής Λογικής. Προτείνω να προσπαθήσεις (δεν ειν’ εύκολο, μα ούτε και ακατόρθωτο), ν’ αφήσεις πίσω σου τα φαντάσματα, ακόμη και αν πρόκειται γι’ αυτά τών γονιών σου, και ν’ ασχοληθείς με τη σφυρηλάτηση τού υπέροχου «εσύ», που, από τα γραφόμενά σου, είναι βέβαιο πως έχεις. Δεν γράφω εκ τού ασφαλούς, έχω περάσει ουκ ολίγα στη ζωή μου.

-Στο φίλο Ρούσσο Γ., θα πω πως μ’εντυπωσίασε το γεγονός ότι με ρωτάει χωρίς περιστροφές ποιο είναι το αγαπημένο μου κλασσικό μηχανάκι, αφού ο Σχίζο Μπαρμπέρης ουδέποτε εδήλωσε ότι τυγχάνει λάτρης των κλασσικών μοτό, παρ’ όλ’ αυτά όμως, ο φίλος με… πήρε χαμπάρι! Ρούσσο, έχουμε φαίνεται κώδικα μέγα και κρυφό εμείς οι μηχανόβιοι, και δη οι κλασσικοί, που προτιμούμε να καβαλάμε αλλοτινές, και όχι τής γενιάς μας… ντίβες! (Μηχανές, όχι γυναίκες, ε;). Τώρα, όσον αφορά την απάντηση στο ερώτημα σου… Μμμ… Είναι πολύ δύσκολη. Νομίζω ότι ο μπόξερ τής BMW R60, το πλαίσιο και το πρωτοποριακό, τύπου Earles πιρούνι της, μ’ έχουν σημαδέψει. Άσε τη σέλα! Την καβαλάς εδώ, και ξεκαβαλάς χωρίς κωλόπονους στο… Άουσβιτς! Μια αξεπέραστη μοτό. Μην αρχίσω να καταγίνομαι και μ’ άλλες, διότι θα το κλείσω το μαγαζί!

-Στη φίλη που υπογράφει ως «Νηρηίδα». Είναι πολύ όμορφη η αρχαία Ελληνική μυθολογία. Για να σού απαντήσω, ναι, θεωρώ ότι κρύβει συμβολισμούς. Και το θεωρώ αυτό, διότι πιστεύω πως οι αρχαίοι ημών Πρόγονοι, δεν θα έπλαθαν απλά παραμυθάκια. Δεν ήταν η φτιάξη τους τέτοια, ρε παιδί μου. Περιμένω νέο σου γραφτό, διότι μού άφησες τούς συμβολισμούς τών ονομάτων τών Νηρηίδων στη μέση.

-Ο φίλος Γιάννης Κ., είναι ένας ακόμα φίλος που μ’ εντυπωσίασε, καθώς με ρωτάει αν πιστεύω ότι το χέβι μέταλ και η αρχαία Ελληνική μουσική, έχουν σχέση! Κοίτα, Γιάννη, κατ’ αρχάς, ο Σχίζο Μπαρμπέρης είναι μεταλλάς (όχι μόνο, βέβαια), εξ ου και τα ατελείωτα παράπονα τών δύσμοιρων πελατών μου! Τώρα, το κλασσικό μέταλ, είναι φανερό πως υπακούει σε κάποια εγγενή τελετουργική φόρμα. Ως παράδειγμα, θ’ αναφέρω τη μπαλάντα τών Judas Priest “Eulogy”, η οποία είναι μέταλ, με πιάνο, και χωρίς καθόλου παραμόρφωση στα όργανα! Όσον αφορά την αρχαία Ελληνική μουσική, έχει κι αυτή μία εγγενή τελετουργική φόρμα, και οι κλίμακές της, ήταν καμωμένες έτσι, ώστε έβγαζαν το βαθύτερο τής χαράς, τής λύπης, τής περηφάνιας, τής λατρείας. Εκεί, στην τελετουργία δηλαδή, θαρρώ πως συγγενεύουν. Βέβαια, αρχαία Ελληνική μουσική έχουμε ακούσει, κατά προσέγγιση φυσικά, από σκαπανείς μουσικούς εραστές. Θα είχε ενδιαφέρον ν’ ακούγαμε το “Eulogy” να το παίξει με μία μόνο παδουρίδα και φωνή κάποιος εξ αυτών. (Η πανδουρίς, είναι το σημερινό μπουζούκι, ίδιο κι απαράλλαχτο – το τρίχορδο – εδώ και 4000 συναπτά έτη!).

-Όσες επιστολές εστάλησαν περί εκλογών, παραπέμπω τους συντάκτες τους στο σχετικό μου κείμενο. Θαρρώ πως θα βρουν απαντήσεις εκεί.
Αυτά για σήμερα, φιλάρες!

-ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
-ΣΑΣ ΞΑΝΑΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
-ΣΑΣ ΞΑΝΑΜΑΤΑΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!