Η κινεζική αγορά είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στο μερίδιο των ετήσιων πωλήσεων αμερικανικών εταιρειών στον τομέα των καταστημάτων πώλησης έτοιμου φαγητού και πίτσας.

Μεταξύ αυτών, η KFC είδε την κινεζική αγορά να έχει την πρώτη θέση στις πωλήσεις του παγκόσμιου δικτύου των καταστημάτων της, με μερίδιο 27%, ποσοστό υψηλότερο κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες από τις πωλήσεις της εταιρείας στην αμερικανική αγορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για τις πωλήσεις της Pizza Hut, η κινεζική αγορά είχε τη δεύτερη θέση στις πωλήσεις της εταιρείας, με μερίδιο πωλήσεων 17%, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία για την πορεία των πωλήσεων το 2018.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης