Η Infiniti συνεχίζει το πρόγραμμα αναδιάρθρωσής και μείωσης του αριθμού των μοντέλων που κατασκευάζει. Τον Μάρτιο, εταιρία είχε ανακοινώσει ότι θα διακόψει τα μοντέλα Q30 και QX30, θα σταματήσει την παραγωγή στο εργοστάσιο της Nissan στην Αγγλία και θα εγκαταλείψει τις δραστηριότητές της στη Δυτική Ευρώπη. Τώρα ανακοίνωσε ότι μεταφέρει την έδρα της στην Ιαπωνία και επανέρχεται κοντά στη μητρική εταιρεία Nissan.

Η ιαπωνική premium μάρκα θα μεταφέρει την έδρα της από το Χονγκ Κονγκ, στη Γιοκοχάμα στα μέσα του επόμενου έτους σε μια προσπάθεια να συγκεντρωθούν εκεί όλες οι επιχειρήσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Infiniti, είχε αποκτήσει νέα έδρα στο Χονγκ Κονγκ, πριν από επτά χρόνια, γιατί είχε δυο στόχους, να εδραιωθεί ως διεθνής μάρκα και να ενισχύσει την θέση της στη κινεζική αγορά.

Η εταιρία απασχολεί περίπου 180 εργαζόμενους στο Χονγκ Κονγκ και σχεδιάζει να βοηθήσει εκείνους που δεν θα ακολουθήσουν την εταιρεία στην Ιαπωνία.

Σύμφωνα με την Infiniti η ενοποίηση των εργασιών με τη Nissan θα ωφελήσει ιδιαίτερα την ανάπτυξη των σχεδίων ηλεκτροκίνησης της Infiniti, καθώς και θα διευκολύνει την ανταλλαγή πλατφορμών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Infiniti θα αποκτήσει το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο (EV) το 2021 και αναμένει ότι τα ηλεκτρικά μοντέλα της θα αντιπροσωπεύουν το ήμισυ των παγκόσμιων πωλήσεων της, μέχρι το 2025.

Η εταιρία έχει να αντιμετωπίσει τη μείωση των πωλήσεων στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη αγορά της (οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 2,7%, σε 149.280 οχήματα το περασμένο έτος, ενώ ο παγκόσμιος όγκος μειώθηκε κατά 5,2%, σε 233.445 μονάδες).

Για να βελτιώσει τα αποτελέσματά της, η Infiniti επαναπροσδιορίζει τις παγκόσμιες δραστηριότητές της στη Βόρεια Αμερική και την Κίνα, συνεχίζοντας παράλληλα να αναζητά ευκαιρίες ανάπτυξης στην Ανατολική Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Ασία.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης