Πανευρωπαϊκό ρεκόρ υπερβάσεων κόστους χαρακτηρίζει συγκεκριμένα ελληνικά έργα υποδομής, όπως αυτά του οδικού δικτύου.

Αν και οι πιο πολλές από τις συγκεκριμένες επενδύσεις σε άλλες χώρες της Ε.Ε. στοίχισαν το πολύ 5 εκατ. ευρώ ανά χιλιόμετρο, τα στοιχεία αποδεικνύουν τεράστιες διαφορές στο κόστος αντίστοιχων έργων στην ελληνική επικράτεια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ακόμη και σε υπεργολαβίες του ίδιου οδικού άξονα διαπιστώθηκαν διαφορετικές τιμές για ανάλογα έργα! Το πιο ακριβό «μεγάλο» έργο που μελετήθηκε είναι η Εγνατία Οδός (τμήμα Ιωάννινα – Μέτσοβο), το οποίο, σύμφωνα με τις κοινοτικές μετρήσεις, κόστισε περίπου 65 εκατ. ευρώ ανά χιλιόμετρο.

Ακολουθεί το τμήμα του Κηφισού, με αξία 60 εκατ. ευρώ ανά χιλιόμετρο. Στην Αττική Οδό, από 9 εκατ. ευρώ ανά χιλιόμετρο, που είχε αρχικά προβλεφθεί, το «μπουγιουρντί» έφθασε στα 20 εκατ. ευρώ! Η αύξηση δηλαδή ξεπέρασε το 100% του αρχικού προϋπολογισμού, ενώ σε αυτές τις τιμές υπολογίζονται μόνο οι κατασκευαστικές δαπάνες!

Πηγή: epirugate.blogspot.com

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης