Ποιος θα το πίστευε λοιπόν ότι θα ήταν εκεί, στο Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής, μέχρι και η παλιά φωνή του Ελληνικού Πενταγράμμου, Περικλής Περράκης.
Ο γνωστός-άγνωστος αοιδός μπήκε στο κτήριο για να δει, όχι την έκθεση, αλλά τα της συνεργασίας της Ντόρας Μπακογιάννη και του Άρη Σπηλιωτόπουλου.
Η φρουρά της πρώην υπουργού Εξωτερικών έδειχνε αρχικά να είχε σαστίσει, καθώς δεν ήξεραν περί τίνος πρόκειται. Οι στιλιστικές αδυναμίες του καλλιτέχνη ανέβασαν τον υδράργυρο στο θερμόμετρο της αγωνίας.
«Βρε ποιος είναι αυτός; Βρε ποιος είναι αυτός;», ψιθύριζαν στην ενδοεπικοινωνία τους οι αστυνομικοί.
Τα περιστέρια του Αλέκου Φασιανού, που εκτίθενται στην έκθεση, έδιναν κι εκείνα την εντύπωση ότι ήθελαν να πετάξουν, να δραπετεύσουν!
Ο καλλιτέχνης, ατάραχος. Μαλλί αφάνα, κατάμαυρο με τη βοήθεια βέβαια και της βαφής, μπλε κοστούμι, μωβ πουκάμισο κι ένα κασκόλ μπλε ανοιχτό, το οποίο του έφτανε μέχρι τα γόνατα.
«Ο Περικλής Περράκης τι ζητάει εδώ;», είπε ένας δημοσιογράφος και έτσι λύθηκε το μυστήριο.
Οι αστυνομικοί ηρέμησαν, οι συνεργάτες της πρώην υπουργού ησύχασαν και μόνο τα περιστέρια του Φασιανού ζητούσαν ακόμη να πετάξουν, αδιαφορώντας για τη δήλωση συνεργασίας που θα ακολουθούσε ανάμεσα στην υποψήφια για τον αρχηγικό θώκο της Νέας Δημοκρατίας, Ντόρα Μπακογιάννη, και τον Άρη Σπηλιωτόπουλο.
