Με ειρωνική διάθεση η Ελίζα Βόζενμπεργκ, υπεύθυνη του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, αναφέρθηκε σε ομιλία της υπουργού Παιδείας κ. Διαμαντοπούλου, σχετικά με το «νέο σχολείο» που σχεδιάζει το υπουργείο, καλώντας την να μεριμνήσει ώστε να λειτουργήσουν ομαλά τα σχολεία.
«Άλλη μία έκθεση ιδεών ανέπτυξε η Υπουργός Παιδείας, αυτή τη φορά στην παρουσίαση του βιβλίου της ΠΟΣΔΕΠ. Περιέγραψε το “Λύκειο των ονείρων της”, όπως η ίδια αποκάλεσε το νέο σχέδιο, το οποίο πρόκειται να θέσει σε διαβούλευση. Στα χαρτιά και στις μακέτες όλα φαντάζουν ιδανικά.
Η κ. Υπουργός θα πρέπει, όμως, να εξηγήσει στον Ελληνικό λαό πώς σκέφτεται να κάνει πράξη τα όνειρά της, με τις υπάρχουσες υποδομές και με μειωμένο αριθμό εκπαιδευτικών, οι οποίοι ήδη υφίστανται δραματικές περικοπές στις αποδοχές τους.
Κυρίως και πρωτίστως θα πρέπει να μεριμνήσει, ώστε να λειτουργήσουν από τον Σεπτέμβριο ομαλά τα σχολεία. Κάτι που το υπουργείο “οραματίζεται” να γίνει με λιγότερους και χειρότερα αμειβόμενους εκπαιδευτικούς. Όσο για το Νέο Σχολείο, αυτό προφανώς ανήκει στο απώτερο μέλλον».
Απαντώντας η κ. Διαμαντοπούλου, δήλωσε τα εξής: «Το Νέο Λύκειο αποτελεί τμήμα του Νέου Σχολείου. Ένα νέο, αυτόνομο Σχολείο, που έχει βεβαίως υποχρεωτική τη Λογοτεχνία και τη Νεοελληνική γλώσσα, μικρό αριθμό υποχρεωτικών μαθημάτων, με πολλές, όμως, ώρες, ώστε τα παιδιά να μη χρειάζεται να κάνουν επιπλέον μαθήματα εκτός σχολείου και νέο τρόπο αξιολόγησης των μαθητών, όχι μόνο με εξετάσεις, αλλά και με εργασίες, με συνεισφορά και συμμετοχή σε κοινωνικές και περιβαλλοντικές εκδηλώσεις, με πολιτισμική δραστηριότητα, με εργαστηριακά μαθήματα, έτσι ώστε το παιδί να αξιολογηθεί συνολικά και όχι μόνο από ένα γραπτό. Αρχίζει μεγάλη συζήτηση γιατί το Λύκειο είναι ο πυρήνας της μετάβασης από το σχολείο στο Πανεπιστήμιο, στο Τεχνολογικό Ίδρυμα, στην επαγγελματική ζωή».
ΠροηγούμενοΕπόμενοΠίσω στη λίσταΛήψηΠροσθήκη στο καλάθιPrint
ANA-MPA Copyright © 2004-2005 All rights reserved.
Διαβάστε επίσης: Ομιλία της Α. Διαμαντοπούλου για το “νέο σχολείο”
