Αθλητική στήλη,
αποκλειστικά για χουλιγκάνους, λοβοτομημένους και κάφρους
*** Χουλιγκάνοι, Λοβοτομημένοι και Κάφροι όλων των ομάδων,
όλων των κομμάτων
και όλων των θρησκειών,
σάς χαιρετώ…
*** Ένας αφελής φυσιολάτρης βιολιστής έχει πάει στη ζούγκλα
για να θαυμάσει από κοντά την «Άγρια Ομορφιά τής Φύσης».
Ξάφνου -δηλαδή όχι και τόσο «ξάφνου», αφού πρόκειται για ζούγκλα-
εμφανίζεται μπροστά του μία αγέλη λιονταριών,
τα οποία βρυχώνται και… κραδαίνουν τα δόντια τους,
δείχνοντάς του ότι θα αποτελέσει το επόμενο γεύμα τους.
Ο τύπος αρχίζει να τρέμει σύγκορμος, το μέλλον φαντάζει προδιαγεγραμμένο,
όμως εκείνη ακριβώς την κρίσιμη στιγμή, εν μέσω τής απόλυτης απελπισίας του,
θυμάται την πληροφορία που λέει ότι,
ακόμη και τα πιο αιμοβόρα ζώα κατευνάζονται όταν ακούνε μελωδίες.
«Τι έχω να χάσω…», σκέφτεται μέσ’ στην υπέρτατη απόγνωσή του,
και αποφασίζει να εφαρμόσει στους επικείμενους καταβροχθιστές του
τη ρήση «Η Μουσική εξημερώνει τα Ήθη.».
Βγάζει, που λέτε, το βιολί του,
και αρχίζει να παίζει τη «Σονάτα τής Άνοιξης» τού Μπετόβεν,
προσευχόμενος να καταφέρει να γλυτώσει τη ζωούλα του
και όντως -ω! τού θαύματος- τα λιοντάρια γαληνεύουν και κάθονται γύρω του με κατάνυξη.
«Αχ, Θεέ μου, κάνε να σωθώ…», μονολογεί,
και παίρνει σβάρνα όλο το κλασικό ρεπερτόριο.
Εκεί, λοιπόν,
που τα θεριά είναι μαγεμένα και έχουν πάψει να τον κοιτάνε σα λαχταριστό μπέργκερ,
πετάγεται μέσα από το δάσος ένα άλλο λιοντάρι,
ορμάει πάνω του, τον ξεσκίζει και τον κατασπαράζει σε δευτερόλεπτα,
οπότε ένα από τα «φιλόμουσα» λιοντάρια γυρίζει προς τα υπόλοιπα τής παρέας
και λέει με νόημα: «Πάλι την έκανε τη μαλακία του ο κουφός.».
*** 6 Μαΐου 2025, πέμπτος και στερνός τελικός για την πρόκριση στο «Final-4».
Οι Πρωταθλητές Ευρώπης έχουν μπει με το… «βιολί στα δόντια»,
η «Σονάτα τής Άνοιξης» αποκτά την παναθηναϊκή διασκευή της,
η Εφές βρίσκεται σε σοκ και ψάχνει εναγωνίως τα πατήματά της,
το προβάδισμα στο σκορ εκτοξεύεται σε διαστημικά επίπεδα,
η τεράστια απουσία τού Λεσόρ εξισορροπείται από τον ψυχωμένο Γκέϊμπριελ,
η σημαντική απουσία τού Γκριγκόνις εξισορροπείται από τον ψυχωμένο Οσμάν,
όμως εκεί εμφανίζεται ο «κουφός» και αρχίζει το «Ρεσιτάλ Μαλακίας».
Ο θλιβερός Γιουρτσεβέν, αυτό το άψυχο ον,
δικαιώνει για νιοστή φορά -όπως κι οι όμοιοί του, βεβαίως-
την αντανακλαστική απέχθειά μου για τα άχρωμα-άγευστα-άοσμα άτομα
που ευφημιστικώς προσδιορίζονται ως «καλά παιδιά»
(εν γένει,
αποστρέφομαι κάθε φλούφλη άρρενα
που είναι ιδανικός «γαμπρούλης» για την υστέρω «Ελληνίδα Πεθερά»).
Ναι, αυτό το άψυχο ον έφτασε εχθές το βράδυ να υπονομεύσει θανασίμως
-διά τής δειλίας, τής νωθρότητας και τής ηττοπάθειάς του-
μία περίλαμπρη διαγραφόμενη πρόκριση,
καθώς στα διαστήματα τής αναμέτρησης που κλήθηκε να βοηθήσει στη μάχη,
προεκάλεσε μέγιστη αγωνιστική και ψυχολογική ζημιά.
Απομένουν 05:37 για τη λήξη τής δεύτερης περιόδου,
οι δύο ελεύθερες βολές τού άρτι εισελθόντος Γιουρτσεβέν φτάνουν τη διαφορά
στη μέγιστη τιμή της (23 πόντοι, σκορ 36-13)
και εκεί ακριβώς αρχίζει η κατηφόρα.
Ό,τι χτίζει η Ομάδα, το γκρεμίζει αυτό το άψυχο ον.
Ο Παναθηναϊκός -όχι απλώς παίζει με τέσσερις και η Εφές με έξι, αλλά…-
χάνει παντελώς την αυτοσυγκέντρωσή του και την αυτοπεποίθησή του,
ένας αφόρητος εκνευρισμός απλώνεται στην αρένα και στην εξέδρα,
ένας μεταφυσικός φόβος έρχεται να σφραγίσει την αρνητική ατμόσφαιρα,
οι γηπεδούχοι καταρρέουν, οι φιλοξενούμενοι επιδράμουν.
Αναμφιβόλως είναι τεράστιο το διακύβευμα,
αυταποδείκτως πρόκειται για «Do or Die» ματς,
αυτονοήτως η εξαιρετική τουρκική ομάδα θα έβγαζε αντίδραση,
προφανώς τέτοιες αναμετρήσεις έχουν άρρηκτη σχέση με την Πίεση και με το Άγχος,
όμως εδώ υπήρχε ένας «Δούρειος Αστραχάν»
που απέδειξε ότι είναι ανάξιος να φοράει την «Επτάστερη Φανέλα».
Ξέρεις τι είναι να βλέπεις διαρκώς λάθη από τον συμπαίκτη σου;
Ξέρεις τι είναι να μην έχεις εμπιστοσύνη στον συμπαίκτη σου;
Ξέρεις τι είναι να μην μπορείς να στηριχτείς στον συμπαίκτη σου;
Ξέρεις τι είναι να έχεις συμπαίκτη που βρίσκεται εκτός τόπου και χρόνου;
Ξέρεις τι είναι να μην αντέχεις τον συμπαίκτη σου;
Η Ατολμία εξαπλώθηκε σαν επιδημία.
Η Νευρικότητα ήταν εκκωφαντικώς παρούσα.
Η Αστοχία επήλθε ως νομοτελειακή συνεπαγωγή.
Ο Ναν και ο Σλούκας άστοχοι; Συμβαίνει.
Ο Ναν και ο Σλούκας άτολμοι; Πρώτη φορά συνέβη.
Γιατί ο Ναν και ο Σλούκας ενεφάνισαν για πρώτη φορά αυτό το σύμπτωμα;
Διότι τούς έπληξε ο μεταδοτικός ιός «Γιουρτσεβέν».
…
Υπάρχουν ψηλοί άνθρωποι που ασχολούνται με το Μπάσκετ
επειδή έχουν ταλέντο και πάθος και καύλα για το άθλημα,
και ψηλοί άνθρωποι που ασχολούνται με το Μπάσκετ
επειδή ενσαρκώνουν το πανηλίθιο μικροαστικό άλμα λογικής
«Είσαι ψηλός, άρα κάνεις για μπασκετμπολίστας.»
Από το πρώτο διάστημα τής παρουσίας του στον Παναθηναϊκό
-και κόντρα στους τσανακογλείφτες δημοσιογραφίσκους
που σε κάθε μεταγραφή επιδίδονται στους ακατάσχετους γλοιώδεις διθυράμβους τους-
είχα διατυμπανίσει ότι ο Γιουρτσεβέν είναι «παπαγιαννοειδές».
Τι εστί «παπαγιαννοειδές»;
Το άτομο που δεν έχει ψυχή, που δεν έχει πάθος, που δεν έχει καύλα,
που η Ψυχή, το Πάθος, η Καύλα αποτελούν τις σπανιότατες εξαιρέσεις του,
το άτομο που δύναται να λειτουργεί αποκλειστικώς υπό καθεστώς χαμηλών απαιτήσεων,
το άτομο που αρέσκεται να αντιμετωπίζεται ως «ο τελευταίος τροχός τής άμαξας»
διότι μόνο τότε έχει κάποιες έμβιες διακυμάνσεις η «ευθεία γραμμή» του
(διόλου τυχαίως,
ο… αυθεντικός Παπαγιάννης ανεδείχθη «M.V.P.»
στον πέμπτο τελικό τής Μονακό με την Μπαρτσελόνα,
όντας επί σχεδόν δύο μήνες εξοστρακισμένος και απών
λόγω των απαράδεκτων εμφανίσεών του κατά τη διάρκεια τής σεζόν).
Γιουρτσεβέν. Κι από δίπλα, Μπράουν.
Άλλο άψυχο ον κι αυτό(ς).
Ο Γιουρτσεβέν είναι ο «“Κόβαρ” τού Μπάσκετ»
(όσοι σκαμπάζετε στοιχειωδώς από Βόλεϊ, αντιλαμβάνεστε τον παραλληλισμό).
Ο Μπράουν είναι ο «“Πέρεθ” τού Μπάσκετ»
(όσοι σκαμπάζετε στοιχειωδώς από Ποδόσφαιρο, αντιλαμβάνεστε τον παραλληλισμό).
Συνελόντι ειπείν,
ο Γιουρτσεβέν και ο Μπράουν είναι εκπρόσωποι τού δόγματος «Τόσο όσο…»
και «Πρεσβευτές τού Μισθοφορισμού».
Ο τεράστιος Εργκίν Αταμάν χρεώνεται μεν τις συγκεκριμένες άστοχες επιλογές
(όπως επίσης και τον ερχομό τού -κατά τας ενδείξεις- παλαίμαχου Πλάϊς),
όμως πιστώνεται το γεγονός ότι προέβη στη σωτήρια συνειδητοποίηση
πως αν αγωνίζονταν και οι δύο άψυχοι εναντίον τής Εφές,
θα είχε χαθεί η πρόκριση·
εξ ου και ο ψωνισμένος γκαρντ που κινείται σε ρυθμούς βραδύποδα,
δεν έπαιξε έστω για ένα δευτερόλεπτο στη χθεσινή αναμέτρηση επιβίωσης.
Επιμύθιο:
Κλείνω με δύο διατυπώσεις που έχουν διττή σημασία…
Η φράση «Δεν θέλω το Καλό σου.»,
στην καθομιλούμενη πρώτη ανάγνωση εκφράζει κακία και αρά,
καθώς δηλώνει ότι «Δεν θέλω να σού συμβαίνουν καλά πράγματα.»
(και εμμέσως πλην σαφώς «Θέλω το Κακό σου.»),
αλλά υπάρχει κι η δεύτερη ανάγνωση που έχει παρασάγγεια διαφορά,
αφού δηλώνει ότι
«Δεν θέλω να μού κάνεις Καλό, δεν θέλω Καλό από εσένα,
διότι αισθάνομαι πως εν τέλει αυτό το “Καλό” θα εξελιχθεί σε “Κακό”.»
(πρόκειται για απολύτως αξιοσέβαστη ενστικτώδη προσέγγιση,
η οποία βασίζεται σε κομβικά ενεργειακά δεδομένα όπως είναι η Αύρα και η «Χημεία»).
Η φράση-υπότιτλος «Ο Άψυχος θα σού βγάζει πάντα την Ψυχή.»,
στην καθομιλούμενη πρώτη ανάγνωση εκφράζει βασανιστική ταλαιπώρια,
αλλά υπάρχει και η δεύτερη ανάγνωση που έχει παρασάγγεια διαφορά,
αφού σε τέτοιες μεταιχμιακές καταστάσεις έρχεται ως «Από Μηχανής Θεός»
να αποκαταστήσει την ενεργειακή ισορροπία ο Έμψυχος, ο Ψυχωμένος.
ΨΥΧΑΡΑ ΟΣΜΑΝ.
ΨΥΧΑΡΑ ΓΚΕΪΜΠΡΙΕΛ.
ΨΥΧΑΡΑ ΓΚΡΑΝΤ.
Ο ψυχορραγών Παναθηναϊκός πήρε ζωή από αυτές τις τρεις Ψυχάρες,
ο Παναθηναϊκός έχει την ιερή πολυτέλεια να αλλάζει «Ψυχάρες» ανά αγώνα,
οι Πρωταθλητές Ευρώπης ταξιδεύουν στο Άμπου Ντάμπι
για να υπερασπιστούν την Τριφυλλοφόρο Κορυφή.
Ψυχή. Πάθος. Καύλα.
Και για να διασκευάσουμε αρμοζόντως την ακροτελεύτια ουρανομήκη ιαχή
από το παγκοσμίου φήμης «Πράσινο Σύνθημα»..:
Για εσένα, Π.Α.Ο., μαστουρώνει η Ψυχή. Η ΨΥΧΗ!!!!!!!!!!!!
Ο Αθλητάμπουρας
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΝΟΗΤΟ-ΠΟΤΑΠΟ-ΘΛΙΒΕΡΟ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ
που έγραψε το μήνυμα
“… κραδαίνουν τα δόντια τους” ,γράφει εδώ από πάνω ο άθλιος συντάκτης (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
ΚΡΑΔΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥΣ ( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
ΚΡΑΔΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥΣ (το ξαναγράφω γιατί μου φαίνεται απίστευτο!!!!!!!!!!!!!!!)
Καλά, μη μου πειτε ότι αυτόν τον τύπο που δολοφονει την Ελληνική Γλώσσα,
τον πληρώνουν κιόλας για να γράφει εδώ μέσα τις σαχλαμάρες του…!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άκου, “κραδαίνουν τα δόντια τους” !!!!!!!!!!!!!!
Τι είναι τα δόντια ,για να τα κραδαίνουν,ρε άχρηστε Καρμήτρο – γραφιά της π@ύτσας????
Σπαθιά ή κοντάρια ?????????????
ΑΝΟΗΤΕ-ΠΟΤΑΠΕ-ΘΛΙΒΕΡΕ,
εσύ που -όντας απόπατος σπεκουλαδόρος και διαστρεβλωτής-
λες ότι δολοφονώ την Ελληνική Γλώσσα και μέμφεσαι την εργασία μου,
δεν είδες τα ειρωνικά αποσιωπητικά πριν από το ρήμα «κραδαίνουν»;
ΑΝΟΗΤΕ-ΠΟΤΑΠΕ-ΘΛΙΒΕΡΕ,
τα είδες τα αποσιωπητικά που δικαιολογούν τη λεκτική υπερβατικότητα,
αλλά καμώθηκες ότι δεν τα είδες, διότι είχες ανάγκη να ξεράσεις τη χολή σου.
ΕΜΕΣΜΑ.
