Σε 1,55 δισ. ανήλθε ο αριθμός των ενεργών μηνιαίων χρηστών του Facebook κατά το τρίμηνο του 2015, εμφανίζοντας αύξηση 14% σε σχέση με πριν από ένα έτος.

Κατά την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου το Facebook κέρδισε 60 εκατομμύρια νέους ενεργούς χρήστες παγκοσμίως.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο τέλος Σεπτεμβρίου, οι ενεργοί μηνιαίοι χρήστες μέσω κινητής συσκευής ανήλθαν σε 1,39 δις και από αυτούς τα 894 εκατομμύρια είναι καθημερινοί «κινητοί» χρήστες, κατά 27% περισσότεροι έναντι του περυσινού Σεπτεμβρίου.

Επίσης, το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο έκανε γνωστό ότι τα κέρδη τρίτου τριμήνου έφθασαν τα 891 εκατ. δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 11% έναντι του αντίστοιχου περυσινού τριμήνου, σύμφωνα με το BBC και τα πρακτορεία Reuters και Γαλλικό.

Τα έσοδα διαμορφώθηκαν σε 4,5 δισεκατομμύρια δολάρια από 3,2 δισεκατομμύρια πέρυσι (αύξηση 41%) και σχεδόν όλα -τα 4,3 δισεκατομμύρια- προέρχονται από διαφημίσεις (το 78% σε κινητές συσκευές έναντι 66% το 2014).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Είχαμε ένα καλό τρίμηνο και καταφέραμε πολλά πράγματα» δήλωσε ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης στο χρηματιστήριο εταιρείας του δικτύου, οι μετοχές του οποίου κινήθηκαν ανοδικά μετά τις ανακοινώσεις.

Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών eMarketer, το Facebook εισέπραξε το 8% των παγκόσμιων εσόδων από ψηφιακές διαφημίσεις το 2014, ποσοστό που αναμένεται να πλησιάσει το 10% εφέτος. Η μερίδα του λέοντος των διαφημιστικών εσόδων ανήκει στη Google με 32% πέρυσι, αλλά με τάση συρρίκνωσης εφέτος στο 30%.

Στις κινητές συσκευές, το παγκόσμιο μερίδιο των εσόδων του Facebook στις ψηφιακές διαφημίσεις αναμένεται να φθάσει το 17,4% σε μια αγορά με τζίρο περίπου 72 δισεκατομμυρίων.

Το Facebook εκτιμάται ότι θα επιχειρήσει να βγάλει περισσότερα έσοδα από την προσέλκυση διαφημίσεων στο Instagram και στο Whatsapp.

Ήδη το εν λόγω μέσο κοινωνικής δικτύωσης έχει οκτώ δισεκατομμύρια παρακολουθήσεις βίντεο κάθε μέρα από 500 εκατ. ανθρώπους έναντι τεσσάρων δισεκατομμυρίων τον Απρίλιο.

Από τα 4,5 δισ. δολάρια των εσόδων, τα 3 δισ. επενδύθηκαν από το Facebook για την περαιτέρω ανάπτυξή του, κάτι που δεν φαίνεται να ανησυχεί τους επενδυτές.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης