Όλες αυτές τις ημέρες παρακολουθούσαμε τους δημοσιοπαπαγάλους από τα Μέσα Μαζικής Αποβλάκωσης να μας περιγράφουν πόσο συμπάσχει ο υπερυπουργάρας, από την ταλαιπωρία της πλέμπας, λόγω της απεργίας των εργαζόμενων στα μέσα μεταφοράς.

Πρώτος στόχος εκείνων που προπαγανδίζουν το θεάρεστο κυβερνητικό έργο της τρόικα (Ες και Εξ) από την κρατική ΕΡΤ, το Μέγκα Πριτεντεριστάν, τον Σκάει και πάει λέγοντας, ήταν οι άπονοι συνδικαλιστές που για «πολιτικούς λόγους, ταλαιπωρούν το επιβατικό κοινό».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εξυμνήθηκε λοιπόν η κυβέρνηση, που τους επιστράτευσε.

Επέλεγαν και συνεντεύξεις «αγανακτισμένων πολιτών» για να επιβραβεύσουν «του λόγου το αληθές». Σε ενίσχυσή τους ήρθαν και κάποιες δημοσκοπήσεις, που παίζουν το γνωστό παιχνίδι των συμφερόντων.

Τι έκαναν στην πραγματικότητα αυτοί οι καλοί δημοσιοπαπαγάλοι; Στοχοποίησαν έναν κλάδο με σκοπό να γίνει το κακό παράδειγμα των άλλων. Και έστρεψαν τα βέλη τους εναντίον των συνδικαλιστών. Η επιστράτευση ήταν το επιστέγασμα της απόδειξης ποιος έχει το μαχαίρι, ενώ ταυτόχρονα, χύνονται κροκοδείλια δάκρυα επειδή «δεν έγινε ο διάλογος», που θα έπρεπε οπωσδήποτε να προηγηθεί. Τώρα υπόσχονται κάποιου είδους περιορισμένο διάλογο, που θα επικυρώσει το σφαγείο των μισθών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μέθοδος είναι παλιά: Στοχοποιείς έναν κλάδο και στρέφεις τους πολίτες

–λες και δεν έχουν άλλα δεινά- εναντίον του. Πρόκληση εμφυλίου, ώστε οι κυβερνώντες ανενόχλητοι να περάσουν όσα άλλα μέτρα διαταχθούν από τους κηδεμόνες τους.

Μια υπάκουη «τοις ‘κείνων ρήμασι πειθόμενοι» κυβέρνηση, που έχει καταπατήσει κάθε έννοια δημοκρατικότητας με την εφαρμογή χουντικού νόμου, προκειμένου να ικανοποιήσει τα κελεύσματα της τρόικα (Εξ).

Άσε που δεν συμμετείχε σ’ εκείνον τον προσχηματικό διάλογο ο υπερυπουργάρας Ανάπτυξης, Μεταφορών (κλπ). Είχε προτιμήσει να παρακολουθεί …εκ του μακρόθεν να μην εξελίσσεται, ανάμεσα στους εργαζόμενους των αστικών συγκοινωνιών και τον Γενικό Γραμματέα Μεταφορών Ν. Σταθόπουλο (κάτι σαν σπασμένο τηλέφωνο)…

Επειδή, ουδέποτε έγινε ουσιαστικός διάλογος, καθώς ο μονόλογος τους κυρίου Γενικού Γραμματέα προς τους εργαζόμενους, ήταν: «Δυστυχώς, δεν μπορεί να γίνει τίποτα, αφού απόφαση της κυβέρνησης είναι να μην εξαιρεθεί κανείς από το ενιαίο μισθολόγιο»…. Κάτι τέτοιο λένε και τώρα!

Να θυμηθούμε ότι σε παρόμοια διαδικασία αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών που είχε γίνει το 2011 (επί υπουργίας Δημήτρη Ρέππα), ουδέποτε έγιναν τόσες μαζεμένες απεργίες, ούτε το Μετρό σταμάτησε να λειτουργεί επί εννέα συνεχόμενες μέρες! Τώρα συμμερίζεται η τρόικα (Ες) τις ευθύνες, και ιδιαίτερα το μεταλλαγμένο ΠαΣοΚ παρακολουθώντας αδιάφορα να αποδομείται στην πράξη από τον …τροχονόμο υπουργό η πολιτική που είχαν ακολουθήσει μόλις πριν 2 χρόνια, μπας και βγουν χαμένα συγκεκριμένα συμφέροντα…

Άσε που η πολυήμερη απεργία στο Μετρό τελικά φαίνεται πως εξυπηρετούσε και συγκεκριμένα επικοινωνιακά σχέδια της κυβέρνησης Σαμαρά και ειδικότερα αυτό της πλήρους απαξίωσης των δημοσίων συγκοινωνιών στα μάτια του κόσμου, ώστε να έρθει ως “ώριμο φρούτο” η ιδιωτικοποίηση συγκεκριμένων δραστηριοτήτων τους:

Όπως επισήμανε και ο καλός συνάδελφος Κώστας Ντελέζος από τον «Παρατηρητή Πειραιά»
(http://paratiritis-peiraia.blogspot.gr/2013/01/blog-post.html) :

«Η απελευθέρωση του κλάδου των υπεραστικών ΚΤΕΛ θα γίνει το 2015, αντί για το 2018 που προβλεπόταν αρχικά, μήπως κάποιοι στην κυβέρνηση έχουν ήδη υποσχεθεί στους ιδιώτες ιδιοκτήτες τους (προκειμένου να μην αντιδράσουν για την επίσπευση της απελευθέρωσης) να τους παραχωρήσουν δωρεάν κάποιες γραμμές-φιλέτα των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας;

Προκειμένου να γίνει πιο ελκυστική και προσοδοφόρα για τους ιδιώτες (προορίζεται να δοθεί στους Γάλλους) η εταιρεία ROSCO, που σήμερα ασχολείται με τη συντήρηση του τροχαίου σιδηροδρομικού υλικού του ΟΣΕ, μήπως κάποιοι επιδιώκουν να της δοθεί από τώρα -ως προίκα- και η συντήρηση του τροχαίου υλικού του μετρό, του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου και του τραμ; Με την κίνηση αυτή τα “σίγουρα λεφτά” για τον ιδιώτη που θα πάρει τη ROSCO θα είναι πολλά, αφού ο μεγαλύτερος πελάτης της δεν θα είναι πλέον η ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ (εφόσον ιδιωτικοποιηθεί), αλλά τα δημόσια μέσα μεταφοράς μετρό, ηλεκτρικός και τραμ. Είναι περιττό να πούμε ότι από τα μέσα αυτά θα απολυθούν αρκετοί εργαζόμενοι (κυρίως οι τεχνικοί που σήμερα συντηρούν τους συρμούς), καθώς πλέον δεν θα έχουν αντικείμενο εργασίας!».

ΥΓ. Επιστρέφοντας μετά από δίωρη παραμονή στην ουρά της τοπικής εφορίας, ευχαριστώ το θεό, που φώτισε τον αρμόδιο υπουργό- και τις ενοποίησε. Αυτό θα πει συναδέλφωση δημοσίου – υπόχρεων πολιτών και προβάτων.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης