Οι μικροί σε χωρητικότητα κινητήρες που συνδυάζουν την υψηλή απόδοση ισχύος με την χαμηλή κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων, αποτελούν το μεγάλο στοίχημα των αυτοκινητοβιομηχανιών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Renault, παρουσίασε δύο μηχανικά σύνολα σε πρωτότυπη μορφή που αναμένεται να προκαλέσουν το παγκόσμιο ενδιαφέρον. Ο πρώτος είναι ένας δικύλινδρος diesel, ο οποίος έχει ιδιαίτερα χαμηλό όγκο και τα ίδια επίπεδα θορύβου με ένα καινούργιο τετρακύλινδρο. 

Η χωρητικότητα του είναι μόλις 730 κ.εκ., ζυγίζει 40 λιγότερα από τον εξαιρετικό 1.5 dCi και όπως ανέφερε η γαλλική μάρκα είναι πιο αποτελεσματικός κατά 15%. Διαθέτει turbo και κομπρέσορα, με τη ροπή των 145 Nm να έρχεται από τις 1.500 σ.α.λ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εξελίσσεται μαζί με 18 διαφορετικούς συνεργάτες από τον βιομηχανικό και επιστημονικό τομέα, με την χρηματοδότησή του να γίνεται από την  Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Στόχος είναι να εφοδιάσει τα μικρότερα αυτοκίνητα τα επόμενα χρόνια, με τον εκπρόσωπο της Renault να δηλώνει πως το πλάνο δεν είναι έτοιμο ακόμα, αλλά γνωρίζουν πώς να το εφαρμόσουν.

Επίσης, παρουσιάστηκε και ένας νέος τρικύλινδρος κινητήρας turbo, ο οποίος καταναλώνει βενζίνη και υγραέριο, εφοδιάζεται με start/stop, σύστημα ανάκτησης ενέργειας και λειτουργία Eco-Mode, έχοντας σημαντικά μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης