Στη Βουλή κατατέθηκε τροπολογία επί νομοσχεδίου του Υπ. Διοικητικής Ανασυγκρότησης που αφορά στην ηλεκτρονική αξιολόγηση στο Δημόσιο.

Στα κυριότερα σημεία αυτής επέρχονται οι εξής αλλαγές:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

• Αρμόδια για την τήρηση της διαδικασίας είναι η οικεία Διεύθυνση Προσωπικού ή Διοικητικού.
• Τα έντυπα έκθεσης αξιολόγησης συμπληρώνονται με πρωτοβουλία του αξιολογούμενου ή του αξιολογητή χωρίς να απαιτείται η διάθεσή τους από το Εθνικό Τυπογραφείο.
• Κάθε έκθεση αξιολόγησης γνωστοποιείται από την αρμόδια υπηρεσία Προσωπικού ή Διοικητικού στον υπάλληλο.
• Ο υπάλληλος δικαιούται να ζητεί από την αρμόδια υπηρεσία Προσωπικού ή Διοικητικού οποτεδήποτε να λαμβάνει γνώση ή και αντίγραφο των εκθέσεων αξιολόγησής του.
• Με απόφαση του υπουργού Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης καθορίζεται το περιεχόμενο των εντύπων έκθεσης αξιολόγησης.
• Η αξιολόγηση από τους υφισταμένους πραγματοποιείται βάσει ανωνύμου ερωτηματολογίου, το οποίο καταρτίζεται από την οικεία Διεύθυνση Προσωπικού / Διοικητικού.
• Πριν από την ολοκλήρωση της αξιολόγησης ο α’ αξιολογητής καλεί τον υπάλληλο προκειμένου να συζητήσουν τρόπους βελτίωσης της απόδοσής του.
• Ο αξιολογούμενος έχει δικαίωμα να υποβάλει απευθείας στον αξιολογητή απόψεις – αντιρρήσεις εντός δύο ημερών από την πραγματοποίηση της συνέντευξης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης