Προβλήματα καθαριότητας, οικονομικές διαφορές πολιτών με τον Δήμο, ζητήματα οδοποιίας και αποχέτευσης, θέματα της Δημοτικής Αστυνομίας και καθυστερήσεις της Πολεοδομίας αποτέλεσαν τους πέντε βασικότερους λόγους καταγγελίας πολιτών στο Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης, του δήμου Αθηναίων, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας έκθεσής του για το 2013.

Ειδικότερα, κατά την διάρκεια του 2013, ο Συμπαραστάτης δέχτηκε 308 καταγγελίες. Για τις 228 από αυτές έγινε διαμεσολάβηση προς τις υπηρεσίες του Δήμου, ενώ οι 68 παραπέμφθηκαν άμεσα στις αρμόδιες υπηρεσίες και οι υπόλοιπες 12 οδηγήθηκαν στο αρχείο ως αβάσιμες. Οι βάσιμες υποθέσεις σε ποσοστό 71,05% έχουν ήδη επιλυθεί υπέρ των πολιτών κι επιχειρήσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πέντε υπηρεσίες που επέλυσαν τα περισσότερα προβλήματα που τέθηκαν υπόψη από τον Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης είναι η Διεύθυνση Καθαριότητας, η Δημοτική Αστυνομία, η Διεύθυνση Οδοποιίας και Αποχέτευσης, η Διεύθυνση Ηλεκτρολογικού, η Διεύθυνση Πρασίνου και Περιβάλλοντος. Οι υπηρεσίες που είχαν τις περισσότερες εκκρεμείς υποθέσεις επί των διαμεσολαβήσεων του Συμπαραστάτη είναι η Διεύθυνση Δημοτικών Προσόδων, η Διεύθυνση Οδοποιίας και Αποχέτευσης, η Διεύθυνση Σχεδίου Πόλεως και Δόμησης, η Διεύθυνση Εμπορίου και Ανάπτυξης και η Διεύθυνση Οικονομικών.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης